לבנבנים, אול פלוס קניון רננים. צילומים לבנבנים, אול פלוס קניון רננים
לבנבנים, אול פלוס קניון רננים. צילומים לבנבנים, אול פלוס קניון רננים

בשורה לקונים: "לבנבנים" ו-All+ הגיעו לרננים

רשת ההלבשה התחתונה, המציעה מותגים כגון טריומף ולי קופר, פתחה את סניפה השביעי בקניון רננים. במקביל רשת הלואו קוסט All+ פתחה בקניון את סניפה הראשון באזור השרון

פורסם בתאריך: 13.12.18 11:10

שתי חנויות חדשות נפתחו השבוע בקניון רננים. הראשונה היא "לבנבנים", רשת הלבשה תחתונה פנאי ובגדי ים לנשים, שפתחה את סניפה השביעי בקניון רננים. בנוסף לסניף שפתחה ברננים, לרשת סניפים נוספים במרכז שוסטר ברמת אביב, דיזנגוף סנטר, ביאליק רמת גן, רחוב רוטשילד בראשון לציון ועוד.  "לבנבנים" פונה לכל הגילאים ומאגדת המותגים כמו טריומף, בוניטה דה מאס, גואנדר, גוטקס, טורקיז, פלפל, קוברה, SIS, אקספוז, לי קופר, בננה ועוד.

שחר קופר, הבעלים של רשת "לבנבנים" : "רשת ההלבשה התחתונה "לבנבנים", מאגדת שלל מותגים שכולן אוהבות במחירים שווים לכל כיס. אנחנו שמחים לפתוח את הסניף החדש בקניון רננים, ומזמנים את כולן להגיע וליהנות מהלבשה תחתונה, בגדי ים ופנאי לכל הגילאים".

החנות השנייה שנפתחה בשבוע האחרון היא סניפה השלישי של רשת הלואו קוסט הישראלית All+. הרשת שמציעה כלי בית וחפצי נוי במחירים נמוכים. שני הסניפים הנוספים נמצאים בחיפה ובירכא והסניף ברננים הוא הסניף הראשון באזור השרון.

בסניף החדש שמשתרע על שטח של כ- 2,000 מ"ר הושקעו כשמונה מיליון שקלים והוא הוקם היכן שעמד עד כה סינמה סיטי רענן. בדומה לשני הסניפים האחרים של הרשת, הסניף ברננים מציע עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב של קטגוריות לבית, למשפחה, לילדים ועוד. בין המחלקות בחנות ניתן למצוא: כלי בית, אביזרי מטבח, כלים חד פעמיים, מחלקת אירועים לימי הולדת ואירועים מיוחדים, מחלקת טקסטיל, מגוון חפצי נוי, מחלקת יצירה, מחלקת ילדים, מחלקת כלי עבודה, מחלקת חיות מחמד , מחלקת קוסמטיקה גדולה במיוחד, מחלקת אופטיקה, מחלקה מיוחדת של הכל בשקל בה ניתן לקנות מגוון רחב של מוצרים בשקל ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר