ערב התרמה ל"קו ליטל". צילום אילן אבירי
ערב התרמה ל"קו ליטל". צילום אילן אבירי

צפו: ערב התרמה עם יזהר אשדות ופיטר רוט (וידאו)

ביום שני השבוע, התקיים ערב ההתרמה ל"קו ליטל", קו התמיכה של עמותת "אחת מתשע". הערב כלל את הופעותיהם של האמנים יזהר אשדות ופיטר רוט. צפו בקטע מההופעה

פורסם בתאריך: 13.12.18 11:28

ערב ההתרמה ל"קו ליטל" של עמותת "אחת מתשע" התקיים ביום שני (10/12) השבוע, במשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה. הערב, שכל הכנסותיו הוקדשו לקו התמיכה של העמותה שפועלת למען חולות סרטן השד, כלל את הופעותיהם של המוזיקאים יזהר אשדות ופיטר רוט. הקו הוקם בתרומת רודי ומשה בוקסנבאום לזכרה של בתם ליטל, שנפטרה בגיל צעיר ממחלת סרטן השד.

ערב התרמה ל"קו ליטל". צילום אילן אבירי

ערב התרמה ל"קו ליטל". צילום אילן אבירי

האולם היה די מלא", סיפרה רודי בוקסנבאום, אמה של ליטל ז"ל, "הכרטיסים האחרונים שלא הצלחתי למכור תרמתי אותם לאימהות חד הוריות שידם לא משגת. קו ליטל הוקם ע"פ אישיותה ומורשתה של בתי ליטל ז"ל. הקו נותן עזרה נפשית לחולות סרטן השד, והוא עושה המון. יש לו המון משמעות, בגלל שדבר כזה לא היה קיים לפני. זה קו שמכבד את מורשתה של ליטל בצורה מושלמת"

"למעלה מעשרים שנה שעמותת 'אחת מתשע' מספקת טיפול נפשי לנשים חולות בסרטן השד, המתקשות ביציאה מביתן או שאינן נגישות לגורמי טיפול בקהילה", מסבירה סיגל רצין, מנכ"לית העמותה, "אבל מערך הסיוע שלנו צועד עם הזמן. מעבר למפגשים פנים מול פנים, כיום יש יותר ויותר מודעות לצורך בתמיכה מרחוק, כמו ייעוץ וטיפול רגשי באמצעות שיחות סקייפ וקבוצות תמיכה דיגיטליות, שפתחנו השנה באמצעות אפליקציה ייעודית וייחודית. 'קו ליטל' הוא בעצם סדרת מפגשים דיגיטליים בהנחיית מנחה מקצועית, שמאפשרים לחולות לשתף בקשיים וברגשות ולהכיר נשים נוספות בגילן, שמתמודדות גם הן עם סרטן השד"

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר