עומר קקון מבעלי הטמפל בר
עומר קקון מבעלי הטמפל בר

“ההרגשה אצלנו היא כמו ברחוב בדבלין”

העבודה בלילות לא תמיד פשוטה, אבל האווירה השמחה מפצה על זה, בטח בליין הסטנדאפ של יום ראשון ובסיינט פטריק דיי. עומר קקון, מבעלי הטמפל בר בכפר סבא, מזמין אתכם לדרינק וגם חושף מתכון לקוקטייל

פורסם בתאריך: 3.1.19 10:14

קצת על עצמך: עומר קקון, בן 25, אחד הבעלים, והמנהל של הטמפל בר בכפר סבא.

רקע בתחום: “אני מתעסק בתחום כבר מאז אחרי הצבא. התחלתי כברמן, עבדתי במלא מקומות שהאחרון שבהם הוא הטמפל בר. לאט לאט הפכתי למנהל משמרת, מנהל בר ומנהל המקום ובאיזשהו שלב נכנסתי כשותף בעסק. זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי בשש השנים האחרונות”.

הבר: “מדובר בבר אירי שקיים כבר עשר שנים. יש בו מבחר של 22 סוגי בירות מהחבית ועוד ברז שמתחלף פעם בחודש. בנוסף, יש לנו דיספליי מהגדולים בארץ: תצוגת אלכוהול של יותר מ-100 סוגי וויסקי. המקום גדול ומחולק לשלושה מפלסים, ישנה קומה ללא עישון, קומת מעשנים ועוד חדר VIP. בנוסף יש לנו 20 מסכי אל-סי-די לשידורי ספורט, מקרן בגדול 250 אינטש ומערכת סאונד מובילה. יש כאן אווירה מאוד מיוחדת של כדורגל וכדורסל. בנוסף אנחנו מארחים הרצאות ומריצים ליין סטנד-אפ קבוע”.

איך נראים החיים כשעובדים בלילה? “זה לא פשוט, העבודה מאוד תובענית, העייפות מתגברת, השעון מתחלף והאינטנסיביות של הלחץ והעבודה מול אנשים, לרצות אותם כל הזמן, לוקחים ממך משהו. אנחנו עוסקים בתחום שבו כל המהות שלנו היא שאנחנו רוצים שאנשים יהיו מבסוטים ושייהנו. לא תמיד יש כוח לזה. אבל יש לזה גם פלוסים. יש משהו ממכר ומהנה בלעבוד בלילה”.

המשקה שלך: “ג’ין וטוניק. אני נורא אוהב ג’ין גורדון. לא משהו פנסי”.

מה שותים הכי הרבה בבר: “בירות. בדרך כלל ויינשטפן‬‎, סטלה וגינס שהולכות מאוד חזק”.

הכי מיוחד בבר: “זה בר יפהפה. הסתובבתי בהרבה ברים בחיים שלי, והוא אולי היפה בארץ. כל הציוד שנמצא פה כמו שעונים, קופסאות ג’יימסון ועוד, מיובאים מאירלנד. ההרגשה אצלנו היא כמו ברחוב בדבלין. זה מאוד מיוחד”.

הכי קשה בתחום: “מלבד עניין העבודה בלילה, אתה הרי מארח כל החיים שלך וצריך להיות טוב בזה, גם אם ברמה אישית יש לך יום לא טוב. אנשים באים לבלות אצלך את הערב והם מצפים להשאיר את המטענים בחוץ. להישאר עם היד על הדופק כל הזמן זה לא פשוט”.

הכי כיף: “האווירה. זו לא מסעדה ולא בית קפה. האנשים שבאים לבלות פה באים לשמוח, להשתכר וליהנות”.

הליין הכי מצליח: “הסטנדאפ שקורה מדי יום ראשון. בכל ערב מגיעים בין 100 ל-150 איש”.

היום הכי מיוחד בשנה: “ברור ש’סנט פטריק דיי’ – יום חג לאירים. כפאב אירי אנחנו חוגגים אותו. האווירה מאוד שמחה כאופייני לבר בסגנון”.

אם לא חיי לילה: “כנראה שהייתי עובד בתחום המסעדנות. אולי מנהל מסעדה או בית קפה”.

טיפ לצעירים ששותים: “לאכול לפני שהם שותים. לא לשתות על בטן ריקה, אחרת רוב הסיכויים שתסיימו את הלילה בשירותים”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “לא להישבר בהתחלה. כולם חושבים שלהיות בעלים של בר זה תפקיד סקסי ומגניב, שכל היום אתה שותה ופוגש בחורות. בניגוד לדימוי, להיות בעל בר זה תפקיד מאוד תובעני. בהתחלה צריך להחזיק מעמד ולהרים את הראש מעל המים עד יעבור זעם”.

משקה השבוע: פיינאפל קראש

קוקטייל פיינאפל קראש

קוקטייל פיינאפל קראש

המרכיבים:
30 מ”ל רום
30 מ”ל אפרול
20 מ”ל סאוור
25 מ”ל מונין פסיפלורה
25 מ”ל מיץ אננס

הגשה:
כוס “לאו בול” מהודרת.
קישוט:
גבעול נענע ופלח לימון

איך מכינים:
מוזגים לשייקר בוסטון את האלכוהול לפי המידות, מוסיפים קרח רגיל (לא גרוס) ומשקשקים עד שהכוס קפואה. לוקחים את כוס הלואו בול עם הרבה מאוד קרח גרוס ומוזגים עם מסננת. מוסיפים את הקישוט, ולרוויה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר