הצוות הזוכה מאחד העם
פסטיבל סרטי נעורים. הצוות הזוכה מאחד העם

צוות מהסרטים: מגמת הקולנוע שזכתה בתחרות התסריטים הארצית ברעננה

מגמת הקולנוע מתיכון "אחד העם", זכתה ביום שני האחרון בתחרות התסריטים הארצית ע"ש מתן בדט ז"ל, שהתקיימה ברעננה. הפרס: 5,000 שקלים לרכישת ציוד למגמה

פורסם בתאריך: 9.1.19 17:58

ביום שני השבוע, קיים ראש העיר, חיים ברוידא, קבלת פנים וטקס הענקת פרסים לצוותי כותבי התסריטים ממגמות הקולנוע והתקשורת בארץ, שזכו במקומות הראשונים בתחרות תסריטים שהתקיימה במסגרת פסטיבל סרטי נעורים במובייל ע"ש מתן בדט ז"ל.

בני משפחת בדט החליטו להנציח את זכרו של מתן ז"ל, בן העיר רעננה שנפטר כתוצאה מתאונת צלילה טראגית, בפסטיבל סרטים שעוסק בנושא "נעורים- צומת דרכים", מתוך מטרה להעלות את המודעות ולמנוע מבני נוער התנהגויות מסוכנות, למנוע אסונות דומים ולחשוף את בני הנוער לסכנות הבלתי צפויות בהרפתקאות שונות.

במקום הראשון בתחרות זכתה מגמת קולנוע ומדיה דיגיטלית מתיכון "אחד העם" בפתח תקווה. כפרס, קיבלו התלמידים מענק מיוחד של 5000 שקלים לרכישת ציוד למגמה. תסריט המגמה נבחר למקום הראשון מתוך 50 תסריטים שנשלחו מכל מגמות הקולנוע והתקשורת בארץ.

צ'ק שהוענק לזוכים

צ'ק שהוענק לזוכים

התסריט הזוכה הינו סאטירה קומית על החלטתו של שר החינוך בנט לתת הטבות לכל תלמיד הניגש ל 5 יחידות מתמטיקה. יש תלמידים רבים שאינם מסוגלים לעמוד בלחץ ובמתח המטורף הזה. הם מרגישים שמדרגים אותם כתלמידים נחותים יותר אם הם יגשו ל 3 יחידות. זה גורם ללחץ נפשי ופגיעה בדימוי העצמי. התלמידים החליטו להציג את הבעיה באור קומי המדגיש יותר את ההחלטה השנויה במחלוקת של שר החינוך.

ד"ר מאור גל אור, רכז מגמת הקולנוע בבית הספר, בירך: "אני מאוד מעריך את התלמידים על היכולת לכתוב קומדיה על מצב מאוד מורכב שנוצר בבתי הספר בעקבות ההחלטה לתת בונוס ללומדי 5 יחידות מתמטיקה. היכולת לתקוף את הבעיה בקומדיה אינטליגנטית ביקורתית וקולנועית מעידה על כשרון התלמידים אשר רכשו מיומנויות חשובות מאוד במהלך הלימודים. מבחינתי הם המצטיינים האמיתיים של המערכת."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר