שירן פרחי וצילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
שירן פרחי וצילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ליין גאווה ראשון בחיי הלילה של רעננה

ליין ערבי הגאווה יתקיים בימי שלישי ב'אליס בר' שבאזור התעשייה. "יש הרבה מאוד אנשים מהשרון מהקהילה שמחפשים מקום בילוי ואין להם", אומרת שירן פרחי, אחת היוזמות

פורסם בתאריך: 27.9.18 08:51

בעוד כשבועיים, ביום שלישי ה-9.10, ייפתח לראשונה בתולדות חיי הלילה של רעננה ליין ערבי גאווה. זה יקרה ב-'אליס בר' שבאזור התעשייה. ליין ערבי הגאווה, העונה לשם Friendz, יהיה הראשון מסוגו ברעננה, כמו כן הוא יהיה ליין הגאווה הפעיל היחיד באזור השרון. ערבי הגאווה יתקיימו כל שבוע בימי שלישי, והרעיון לליין הוא של שירן פרחי, עצמאית בתחום התיירות וחברה בקהילה הלהט"בית מרעננה, שיזמה את הליין יחד עם שותפתה אלכסה ולטמן.

שירן, איך נולד הרעיון לליין? 

"מאז שהייתי בת שש עשרה, כשיצאתי מהארון, אני מעורבת בחיי הלילה של הקהילה הלהט"בית, זה משהו שמאוד עניין אותי. לפני פחות משנה פתחתי ליין גאווה בתל אביב שפחות הצליח, אז עשיתי קצת פאוזה עם זה. והמהלך הבא, ליצור בית לקהילה המקומית בעיר שלי ברעננה, נראה לי הדבר הטבעי ביותר. יש הרבה מאוד אנשים מהשרון מהקהילה שמחפשים מקום בילוי ואין להם כרגע. מקומות לצאת לדייטים, להכיר אנשים. הקהילה ברעננה ספציפית היא מאוד שקטה. אז אם אני רוצה להכיר אני צריכה לנסוע לתל אביב בשביל זה. יותר מזה, פעם היה ליין גאווה בכפר סבא שנקרא 'גאווה בשרון' והוא גם נתן לנו מוטיבציה לעשות את הצעד ברעננה. יחד עם שגיא, הבעלים של ה'אליס בר' שהתלהב מהרעיון, הנענו את המהלך הזה ביחד".

שירן פרחי

שירן פרחי

מה יכללו ערבי הגאווה?

"קודם כל חשוב להדגיש שהליין עצמו הוא גם גיי פרנדלי, משמע לא רק לחברי הקהילה. אנחנו מכוונים לקהל מאוד איכותי, לבוא אחרי העבודה, לשבת לשתות בירה ולהכיר אנשים, אולי קצת לרקוד לקראת שעות הלילה המאוחרות. אנחנו כרגע גם עובדים על ערבי קונספט מיוחדים. יהיה מדהים, אנחנו אנשים שאוהבים לעשות כיף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר