דקל סקופ
דקל סקופ

על הבר עם | דקל סקופ: "הכי כיף? להיות במגע עם אלפי אנשים שונים ומשונים"

הוא הכי אוהב את האנשים, הכי קשות הן השעות, הכי מיוחד בפורים ויש לו גם טיפ איך לשרוף את האלכוהול ביום למחרת. דקל סקופ מהדולי פרטון מזמין אתכם לדרינק

פורסם בתאריך: 13.12.18 09:27

קצת על עצמך: דקל סקופ, בן 28, בוגר תואר בתקשורת, בעלים בשותפות של שלושה ברים בהרצליה – דולי פרטון, פוזה וימה בר שבחוף השרון, וגם הבעלים של משרד שיווק ופרסום ומייסד של פיתוח טכנולוגי בתחום הנגשת האתרים לבעלי מוגבלויות.

הבר: הדולי פרטון הוא הבר המושלם לעיר שהיא לא תל אביב ומספק פתרון לכל סוגי האנשים שיוצאים לבלות. יש בדולי מרפסת שאפשר לשבת בה בניחותא עם מוזיקה לא רועשת מדי ברקע, לשתות בירה לדבר עם חברים ליהנות מתפריט אוכל מגוון ולהירגע מהשבוע העמוס. ויש גם רחבה פנימית שמהווה דאנס בר פרוע ושמח, כשבדרך כלל מנצח על האוירה שלו דיג’יי כזה או אחר ושם אנשים רוקדים, משתכרים ומרימים צ’ייסרים כאילו אין מחר. בקיצור, רק תבחרי איזה בילוי בא לך.

איך נראים החיים כשעובדים בלילה: חיי הלילה לא פשוטים בגלל פערי השעות, כשרוב האוכלוסיה עובדת במהלך היום וישנה במהלך הלילה. אך לעבודה בחיי הלילה יש גם יתרונות רבים, אחד מהם הוא היכולת לבוא במגע עם אלפי אנשים במהלך השבוע. אתה זוכה להכיר אנשים מכל הצבעים המינים והסוגים. אתה יכול ללמוד מהם המון, ואפשר ללמוד להבין בני אדם בצורה הרבה יותר טובה. יש חברויות חדשות שנוצרות בגלל הבר ויש שיחות ארוכות אל תוך הלילה על אינספור נושאים. חיי הלילה זה לאו דווקא אלכוהול או מוזיקה חזקה, ואני לקחתי את זה למקום אחר לגמרי. מבחינתי זה כמו טיפול אצל פסיכולוג, כשרגע אחד אני המטפל ששומע סיפורים ומייעץ ורגע אחר אני המטופל שמתייעץ.

רקע בתחום: היו לי ארבעה עסקים בתחום הלילה שהקמתי וניהלתי בהרצליה. היום יש לי שלושה עסקים בהרצליה. אני בתחום מהרגע שהשתחררתי מהצבא, כשבע שנים. בתיכון הייתי מפיק מסיבות ואירועים.
המשקה שלך: ג’ין עם טוניק ונגיעת סאוור עם מלפפון ולימון.

מה שותים הכי הרבה בבר: המשקה הכי נפוץ בבר הוא בירה. הגולדסטאר הישראלית מאוד פופולרית, וגם הבירה הבהירה הגרמנית פאולנר. גם הקוקטיילים שלנו די פופולריים ואנחנו נוהגים לעדכן ולשפצר בכל עונה את תפריט הקוקטיילים.

הכי מיוחד בבר: הפסיפס החברתי שמגיע לבלות אצלנו, אפשר לראות על שולחן אחד ארבעה סטודנטים בני 24 מנהלים שיח על המבחן בסטטיסטיקה שנפל עליהם, וממש לידם שולחן של מנכ”ל חברת הייטק עם שני קולגות מהעבודה דנים על המצב הפוליטי במדינה, כשמולם יושב זוג בדייט שני שלא מפסיק להתלטף.

הכי קשה בתחום: השעות, בעיקר שאני גם בן אדם עם עסקים שמתנהלים גם ביום.

הכי כיף בתחום: הזכות לבוא במגע עם אלפי אנשים שונים ומשונים.

הליין הכי מצליח: אצלנו אין כל כך ליינים. בימים ראשון עד רביעי אנחנו פועלים במתכונת של בירה אוכל וחברים, ובסופי שבוע – חמישי עד מוצ”ש, אנחנו במתכונת פרועה יותר עם ימי הולדת, ריקודים ומסיבות. אנחנו כן מקיימים אחת לכמה זמן ליין שנקרא “דולי מסביב לעולם”, ואז אנחנו הופכים את הדולי למדינה מסוימת עם תפאורה מיוחדת, מוזיקה מיוחדת, תפריטי אוכל ושתיה מיוחדים.

היום הכי מיוחד בשנה: בעולם הברים היום הכי מיוחד בשנה לדעתי הוא פורים, אז אנחנו הישראלים אוהבים לצאת ולחגוג את החיים, וכל זה עם תחפושות משוגעות אז זה בכלל מדהים.
אם לא חיי לילה: אני מאמין בשילוב של חיי לילה עם כל שאר הדברים שאני רוצה לעשות, וזה גם מה שאני עושה היום.

טיפ לצעירים ששותים: אל תשכחו להתאמן יום למחרת כדי לשרוף את כל האלכוהול הזה מהגוף, אתם תודו לי בגיל 35.

טיפ לבעל בר מתחיל: החלטת לפתוח בר? תתייחס לכל לקוח כאילו הוא הלקוח היחיד בבר. תן את כל הלב והנשמה עבור כל לקוח ולקוח שנכנסים בדלת. ואם אתה לא בן אדם של אנשים, אל תפתח בר.

 

משקה השבוע: Mama Mango של דקל סקופ

קוקטייל של דקל סקופ - Mama Mango

המרכיבים:
50 מ”ל גורדון ג’ין
20 מ”ל מחית מנגו
30 מ”ל מיץ רימונים
30 מ”ל מיץ תפוזים
15 מ”ל מיץ לימון

איך מכינים:
משקשקים את כל המרכיבים ומסננים לכוס הייבול עם קרח. מקשטים במנגו מיובש על שיפוד יפני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר