יפתח ברד. קרדיט פרטי
יפתח ברד. קרדיט פרטי

"יש בבר אווירה של קיבוץ באמצע העיר"

הכי קשה? "חוסר הוודאות". הכי כיף? "זוגות שהכירו במקום". היום הכי מיוחד? "הסילבסטר, אז אנחנו ממצים את הפוטנציאל". יפתח ברד חלם להיות דיג'יי, אז הוא החליט לפתוח בר

פורסם בתאריך: 20.12.18 16:37

קצת על עצמך: "יפתח ברד, בן 29, נשוי טרי, נולדתי וגדלתי בכפר סבא. אני אחד הבעלים בבר ה'סיאסטה', לשעבר ה'שאלטר', בעיר. מגיל שמונה בערך אני חולם להיות דיג'יי, ותקלטתי המון – ממסיבות כיתה ביסודי ועד למסיבות אמיתיות אחרי הצבא, וגם בחתונות. גם בסיאסטה אני מתקלט הרבה, וזאת התשוקה שלי בנוסף לבר. חוץ מזה, אני לומד מדעי החברה שנה שנייה באוניברסיטה הפתוחה".

איך נראים החיים כשעובדים בלילה? "אנשים מבחוץ חושבים שכל הזמן זה רק קל וכיף. אבל זה לא תמיד ככה. אני אישית מאוד אוהב את זה, בגלל שיש בזה המון חופש. אתה לא נמצא במסגרת חונקת והדוקה. קשה לי להיות במסגרת משעממת שכל הזמן הכול אותו הדבר, ופה הכול דינאמי כי העסק הזה זה נטו אנשים. יש כמובן את השעות המאוחרות, עבודה קשה, אבל בסך הכול זאת עבודה מצוינת".

קצת על הבר: "אני בעלים במקום יחד עם שני שותפים נוספים. יחד היינו גם הבעלים של ה'שאלטר' שהיה באותו המקום. לפני ארבעה חודשים, הבעלים של ה'סיאסטה' בהוד השרון סגרו את המקום כי בונים להם שם כביש, וחיפשו מקום אחר לפתוח מחדש. אז יצרנו קשר איתם ולקחנו את המקום, ובעצם העתקנו אותו. זה מאוד מיוחד. יש בבר אווירה של קיבוץ באמצע העיר. ואנחנו באמת יכולים להתפאר במחירים נמוכים שמתאימים לכל כיס".

רקע בתחום: "ניהלתי יחד עם שני השותפים הנוכחיים שלי את ה'שאלטר' במשך כמעט שלוש שנים, לפני שפתחנו אותו מחדש בתור ה'סיאסטה'. מלבד זה, הקשר שלי לחיי הלילה הוא בעיקר להיות דיג'יי במסיבות".

מה המשקה שלך? "אני לא שתיין גדול, אבל כשאני כן שותה – גולדסטאר מהחבית. הכי פשוט".

מה שותים הכי הרבה בבר? "טקילה 'קווארבו גולד'. נמכר כמו לחמניות אחרי פסח".
מה הדבר הכי מיוחד שקרה בסיאסטה? "הפתיחה שלה. תשמע, לקחנו מקום שהיה משהו שונה לחלוטין, ה'שאלטר', והפכנו את זה לפאב קיבוצי, שזה סגנון אחר לגמרי, שינינו את כל המקום. זה היה מאוד מיוחד ומשמעותי מבחינתנו לעשות את המהפך הזה ולקחת סיכון עם משהו שמצליח, כדי לנסות להפוך אותו לפאב מצליח מסוג אחר".

מה הכי קשה בתחום? "הכי קשה במקצוע זה חוסר הוודאות. אתה לא יודע אף פעם לא יודע מה יהיה מספר האנשים וכל דבר הכי קטן יכול להשפיע: פיגוע, גשם, שרב. אתה תמיד מופתע".

מה הכי כיף בתחום? "זה קצת קיטש, אבל אנשים שנפגשו אצלנו והפכו לזוגות. אתה אומר לעצמך 'אני בניתי את המקום הזה, ופה אנשים מצאו אהבה'. זה מבחינתי הכי כיף".

מה הליין הכי מצליח? "יש לנו ליין של ביר פונג, משחק שבו כל אחד מהמשתתפים צריך לקלוע לכמה שיותר כוסות שמכילות בירה, אותן המפסיד שותה. זה מוצלח לגמרי. זה מאוד קולג' אמריקאי כזה. מוציאים שולחן לאמצע הבר ומשחקים ביר פונג, תמיד מפנקים את המנצחים עד חצי המלכות".

מה היום הכי מיוחד בשנה בבר? "יום שטרם היה – הסילבסטר. זה יום מאוד מיוחד, אנחנו משקיעים אול דה ווי. מעצבים את המקום, מפנקים במלא הפתעות. זה יום שאנחנו באמת ממצים את הפוטנציאל המלא של הבר".

מה היית עושה אם לא היית איש חיי הלילה? "חוץ מדיג'יי? כנראה משהו בטלוויזיה או ברדיו שקשור לסאונד. אני מאוד נמשך לתחום".

יש לך טיפ לצעירים ששותים? "תקשיבו לגוף שלכם".

טיפ לבעל בר מתחיל? "תבדוק מה הלקוחות שלך רוצים קודם לפני שאתה פותח ליינים או מציע קונספטים. תמיד כדאי להיות אוזן קשבה כלפי הלקוחות, זה הכי חשוב".

משקה השבוע – מרגריטה בנוסח 'סיאסטה'

מרגריטה נוסח סיאסטה. קרדיט: ניב צור

מרגריטה נוסח סיאסטה. קרדיט: ניב צור

איך מכינים?

מכניסים לתוך הבלנדר את המרכיבים הבאים:

  • קרח
  • סאוור – 2 שניות מזיגה
  • טריפל סק – 4 שניות מזיגה
  • מונין בטעם פסיפלורה/מלון/תות לפי בחירת הלקוח – 5 שניות מזיגה
  • טקילה – 15 שניות מזיגה

מפעילים את הבלנדר ומגישים בכוס מיוחדת עם קש קצר ומטרייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר