אריאל לוזון קרדיט ישי נזרוב.
אריאל לוזון קרדיט ישי נזרוב.

על הבר עם אריאל לוזון: "משעמם זה לא. תמיד יש אקשן"

אריאל לוזון נכנס לחיי הלילה מיד כשהשתחרר מהצבא והיום, רק בן 25, הוא מנהל את הרומר 22 בהרצליה. המשקה האהוב עליו הוא אוזו, הלקוחות מעדיפים את המוחיטו הסודי וגולת הכותרת היא בכלל במטבח

פורסם בתאריך: 10.1.19 14:16

קצת על עצמך: "אני אריאל לוזון, בן 25, מנתניה. סטודנט במכינה לחשבונאות/משפטים, אוהב לטייל בעולם, להכיר אנשים וללקט סיפורים מעניינים מכל אדם שיצא לי להכיר בחיי. אני שחקן פורטנייט מושבע. יש לי חולשה לקעקועים, וכמובן למין הנשי שאין כמותו. אני עובד בחיי הלילה מגיל 21, אחרי השחרור מהצבא. התחלתי את דרכי כברמן במועדון בהרצליה, טיפסתי לניהול בר וכיום אני מנהל-שותף בבר רומר 22 בעיר".

איך נראים החיים כשעובדים בלילה? "משעמם זה לא. תמיד יש אקשן. אתה יכול למצוא את עצמך לילה אחד מעביר שיחות נפש עם הלקוחות ולילה לאחר מכן להיות להם אוזן קשבת. הדבר הכי חשוב זה החוויות, כמו טיולים משותפים וגיבושים עם הצוות. לדוגמה, טיולים לאילת לנופש צוותי, המון אלכוהול ותחרויות מצחיקות עם הבעלים, שבסופן תמיד נותנים להם משימות מביכות אל מול הצוות, כמו לרקוד ריקוד חושני בבגדי ים נשיים".

הבר: "הרומר בשבילי הוא קודם כל בית ובית זה משפחה. אלה החברים הטובים שכבר שנים אני עובד איתם בחיי הלילה, והליכוד הזה, לבוא ולתת את מה שאנחנו אוהבים לעשות, ולהשתדל לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, מביא איתו תוצאות מעולות. אנשים נהנים לבוא ולבלות, ואני מתמלא באושר כשאני שומע ביקורות חיוביות על המקום ועל הדרך הנכונה שאנחנו הולכים בה. ברומר אפשר למצוא שילוב מושלם של דאנס בר, בר שכונתי ואוכל ברמה שלא נופל ממסעדה טובה".

רקע בתחום: "בגיל 21 התחלתי לברמן במועדון בהרצליה ולימים ניהלתי את הבר. משם הקשר הרומנטי עם חיי הלילה הלך והתהדק. כיום אני מנהל ברומר, אני נהנה מאוד ובעתיד אני בטוח שאפתח רומר משל עצמי, פשוט מוצר מנצח".

מה המשקה שלך? "אוזו. בכל צורותיו, במיוחד עם נענע ולימון".

מה שותים הכי הרבה בבר? "בעיקר בירות ואת הקוקטיילים המושלמים שלנו, שעשויים ממחיות של פירות טריים. הכי פופולרי הוא הסיקרט מוחיטו המשוגע שלנו".

הכי מיוחד בבר: "האוכל שלנו הוא גולת הכותרת. אנו מחזיקים מטבח שלא מבייש מסעדה והכי יפה זה שמחיר כל מנה הוא 22 שקלים בלבד. לקוח יכול ליהנות אצלנו מהמבורגר הום מייד או טורטיית שווארמה טעימה או מנת הדגל שלנו – פאקינג צ'יקן. אני חושב שהמטבח שלנו הוא סוד הקסם ומה שמייחד אותנו משאר הברים. תפריט האוכל עשיר וניתן למצוא גם מנות לטבעוניים".

הכי קשה בתחום: "אותם לילות בהם אתם מגזים יותר מדי עם הצ'ייסרים. הקושי האמיתי והעיקרי בעבודה בלילות הוא היפוך הזמן. אתה הולך לישון כשהשמש זורחת, וקם כשהיא שוקעת. קשה להתעלם מהעובדה שלבנות זוגיות זה לא פשוט. יש גם רושם שאנשי הלילה 'לא רציניים' בלשון המעטה".

הכי כיף בתחום: "להכיר ולהתחבר לאנשים חדשים, לעשות שמח ללקוחות שבאים לחגוג, ואין יותר מרגש מהוקרת תודה על שירות טוב שהצלחתי להעניק".

הליין הכי מצליח: "אני לא אתייג את הערבים שלנו כליינים, כל יום הוא מיוחד בפני עצמו. אפשר למשל להגיע לרומר, לשבת לבירה ולקבל הרצאה חיונית שאנחנו מעבירים כמה פעמים בחודש על ידי בעלי מקצוע. או לקפוץ בחמישי-שישי וליהנות מדאנס בר עם המוזיקה העכשווית, והאווירה שרק אנחנו יודעים לייצר ולעשות. אפשר אפילו לקפוץ בימי שישי בצהריים ולאכול מאכלים ביתיים באווירת שישי, עם החברים הקרובים ברומר. בעיניי, מסיבות הצהריים שאנחנו מפיקים אחת לחודש, מצליחים להביא וייב טוב עם קהל יפה ואוירה שאין שנייה לה. בשורה התחתונה, כל יום הוא יום חגיגה אצלנו".

היום הכי מיוחד בשנה: "חד-משמעית יום ההולדת לבר, שאותו אנו נוהגים לחגוג כקרנבל אחד גדול. בהחלט יש אווירה מטורפת".

אם לא חיי לילה: "קשה לי לחשוב שלא אשלב את הלילה בחיי האישיים גם בעתיד".

טיפ לצעירים ששותים: "אם כבר שתיתם, אז עד הסוף".

טיפ לבעל בר מתחיל: "תמיד להיות עם אוזן קשבת ולדעת לקבל ביקורות. ביקורות הן דבר בונה והכרחי להצלחה של בר ובפרט בחיים. אם אתה בן אדם שלא מסוגל להיות בעל עור של פיל, אתה לא במקום הנכון".

מתכון לקוקטייל: קינג פרננד

קוקטייל קינג פרננד למדור ברים

קוקטייל קינג פרננד למדור ברים

המרכיבים:
45 מ"ל טקילה
45 מ"ל מיץ אננס
20 מ"ל ליים
20 מ"ל מי סוכר
עגבניית שרי תמר
עלה רוזמרין

איך מכינים:
כותשים עגבניית שרי ועלה רוזמרין. מוסיפים לשייקר טקילה, אננס, מי סוכר וליים. משקשקים חזק ומסננים על קרח חדש. לקישוט: עלה רוזמרין ופרח נענע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר