אלעד חביב - יאמה. למדור ברים
אלעד חביב - יאמה. למדור ברים

"יש משהו מרגש כשלקוח מקבל קוקטייל"

אלעד חביב הוא שותף בשלושה ברים בהרצליה, מתמחה במיקסולוגיה ועדיין מתרגש מחתונות. ויש לו חדשות בשבילכם: עבר זמנו של הוודקה רדבול

פורסם בתאריך: 31.1.19 18:43

קצת על עצמך: "אלעד חביב, בן 28, שותף בשלושה מקומות בהרצליה: בגרגא פיטיץ', בבר במלון פאבליקה וביאמה בר. כיום אני מתמחה בתחום המיקסולוגיה. המיקסולוג הוא מומחה לערבוב ולזיקוק משקאות עם ידע וציוד מכני הלקוח מעולם הבישול המולקולרי."

איך נראים החיים כשעובדים בלילה: "החיים בחיי הלילה הם כמו מסיבה אחת גדולה וכיף אחד גדול. אתה עובד באווירה שמחה, אלכוהול וצ'ייסרים בכל זמן נתון, לקוחות שבאו ליהנות וצוות עובדים שהופכים להיות המשפחה השנייה שלך. היום הופך ללילה והלילה הופך ליום, חלומו של כל צעיר."

הבר: "היאמה שוכן על חוף השרון, ממש מול הים, עם השקיעות הכי יפות בעולם. הבר פתוח מתחילת האביב עד לגשם הראשון, ומקנה אווירה קיצית, אקזוטית. ממש כמו חופשה חלומית."

רקע בתחום: "אני בתחום יותר עשר שנים, מגיל צעיר מאוד. התחלתי כברמן בגרגא לפני שש שנים, עברתי במהלך שלוש שנים את שלל התפקידים שיש למקום להציע, ולאחר מכן הפכתי לשותף. חצי שנה לאחר מכן הצטרפתי ליאמה, שם אני נמצא כבר שלוש שנים. בימים האלה אני מנהל את הבר במלון ישרוטל פאבליקה שמציע מגוון רחב של וויסקי בקומת הלובי, קוקטיילים מיוחדים ובעיקר הנאה מרבית."

המשקה שלך: "עברתי הרבה גלגולים עד שהבנתי מה המשקה האהוב עלי. זה התחיל בהרבה וודקה והרבה רדבול, התגלגל לצ'ייסרים מכל הסוגים והמינים, עד שזה נחתם בקוקטייל הטוב ביותר לפי טעמי, פשוט ומכבד את האלכוהול שהוא מכיל – old fashioned על בסיס מקאלן."

מה שותים הכי הרבה בבר: "המשקה שבדרך כלל מזמינים זה קוקטיילים. הסוד הוא להכין את הקוקטייל בדיוק מקסימלי של מרכיבים, ובעיקר להכין אותו מכל הלב. שילוב הטעמים בקוקטיילים זה החלק המרכזי. נחשפתי לעולם המיקסולוגיה בשנתיים האחרונות וגיליתי עולם חדש. בדומה לעולם האוכל והבישול, עולם המיקסולוגיה מכיל תמציות בהכנה ביתית, פרחים נדירים שמשנים צבעים וטעמים מדויקים לטעם הלקוח. יש משהו מרגש כשלקוח מקבל קוקטייל, יש ציפייה אם יאהב את היצירה שלי, וכשזה מצליח עשיתי את שלי."

הכי מיוחד בבר: "הייחודיות של המקום זה השקיעות העוצרות נשימה, שאתה יושב באוויר הפתוח עם הדרינק האהוב עליך אחרי היום המטורף שעברת ופשוט נרגע עם השקיעה. בזכות הקסם של המקום המון אנשים מעוניינים לחגוג ביאמה, ואירחנו המון חתונות, בריתות, בר ובת מצוות וימי הולדת. הריגוש לראות זוגות מתחתנים עם השקיעה הכי יפה בעולם, האושר שצף לכולם בעיניים והשמחה שברחבת הריקודים, גורמים לי להבין שאני עושה את הדבר הנכון."

הכי קשה בתחום: "עמידה תמידית בכל הדרישות של הלקוחות, גם בדרישות הלא הסטנדרטיות וגם אם קמת בצד הלא ממש טוב שלך."

הכי כיף בתחום: "הייחודיות והכיף במקצוע הזה זה הקשר עם הלקוחות. לשמוע סיפורים שונים וחוויות שונות של הלקוחות, להכיר אנשים מכל הסוגים והמינים ולעתים גם חברים חדשים."

הליין הכי מצליח: "היאמה מארח סגנונות שונים של אירוח, ימי רביעי "ערב דגים נעים", שבו יש מטבח פתוח ותפריט מיוחד שמכיל מנות מיוחדות עם דגים. ישנם ימי שישי ושבת צהריים, הימים שכולם יוצאים לחפש את המקום המושלם לקבל קצת ויטמין D. מוזיקת טכנו, אווירה אקזוטית ודרינק שמסכם לכם את השבוע, לא צריך יותר מזה."

היום הכי מיוחד בשנה: "היום הכי מיוחד בשנה זה היום הארוך בשנה, בחודש יוני. זה היום שבו השמש שוקעת בשעה הכי מאוחרת, כלומר יותר שעות שאפשר ליהנות ביאמה בשעות השמש."

אם לא חיי לילה: "הייתי עובד בעבודה עם אנשים. תקשורת עם אנשים זה מה שמשך אותי לעולם הזה."

טיפ לצעירים ששותים: "תנסו ותתנסו, תפתחו לכל הטעמים ולכל האלכוהול שיש לעולם להציע, כבר עבר זמנו של הוודקה רדבול."

טיפ לבעל בר מתחיל: "תעבוד מהנשמה! תתייחס לכל לקוח, אורח ואיש צוות שעובר דרכך כאילו הוא חלק ממשפחה אחת גדולה. ככל שתתנהל מהלב ומהנשמה ככה גם הלקוחות יראו וירגישו את זה וגם הצוות העובדים יעריך וירצה שהמקום יצליח."

קוקטייל השבוע: פינק ליידי

אלעד חביב - יאמה. למדור ברים

קוקטייל פינק ליידי. קרדיט: אלעד חביב – יאמה.

המרכיבים:
60 מ"ל וודקה
25 מ"ל מיץ לימון
25 מ"ל מחית תות
20 מ"ל מיץ אננס
לקישוט:
תפוח עץ ותות שדה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר