סיגלית חיימוביץ צילום ליאור מזרחי, באו באו

"נותנים פרס לרוצחת": רבים חתמו על עצומה נגד שחרורה המוקדם של סיגלית חיימוביץ

בעצומה אותה יזמו אמו של אסף שטיירמן ז"ל וארגון משפחות הנרצחים (לינק לעצומה בכתבה), נכתב: "הרוצחת זכתה להתחתן ולהביא ילדים לעולם, כל מה שגזלה מאסף ברוך הכשרונות"

פורסם בתאריך: 8.11.21 11:47

קרוב לאלף איש כבר חתמו בתוך פחות מ-24 שעות על עצומה נגד שחרורה המוקדם מהכלא של סיגלית חיימוביץ, רוצחת הנער אסף שטיירמן ז"ל. כזכור וכפי שדיווחנו החליטה לפני מספר ימים ועדת השחרורים של השב"ס לקבל את בקשתה השלישית במספר לשחרור מוקדם של חיימוביץ, החלטה שהיכתה רבים בהלם. יש לציין, כי פרקליטות המדינה רשאית עדיין לערער על ההחלטה, ולכן חיימוביץ' אינה יכולה להשתחרר לאלתר.

את העצומה פתחו אימו של אסף שטיירמן ז"ל, יעל רוזמן, יחד עם חברי ארגון משפחות נרצחים. העצומה קוראת להפעיל לחץ ציבורי ולמחות נגד החלטת ועדת השחרורים ובתוך כך קוראים יוזמי העצומה לפרקליטות המדינה להגיש ערעור על "ההחלטה האומללה", כהגדרתם. רוזמן מאמינה כי ההחלטה על השחרור המורקדם של חיימוביץ אינה סוף פסוק: "עדיין אין שחרור. הפרקליטות עדיין לא החליטה אם לערער, אנחנו מפעילים לחץ".

לחתימה על העצומה היכנסו כאן

רצח אסף שטיירמן אירע ב-4 בדצמבר, 1996, ביער אוסישקין שבדרום כפר סבא. רעי חורב, יחד עם סיגלית חיימוביץ' וליהי גלוזמן, שהו בדירת הוריה של חיימוביץ' ברחוב ארלוזורוב בעיר. באותו הזמן עבר מתחת לבית אסף שטיירמן, אז בן 18. לאחר שיח שהתפתח בינו לבין השלושה הם הציעו לו להצטרף אליהם לעשן מריחואנה ביער. הארבעה יצאו לכיוון היער, לאחר שהגיעו לשם דקר חורב את שטיירמן ואף היכה אותו עם אבנים וגרם למותו, כאשר חיימוביץ באותו הזמן תקפה אותו באגרופים. הרצח נותר בלתי מפוענח במשך ארבע שנים ורק בדצמבר 2000 פוענח הרצח לאחר שאשתו של חורב התלוננה במשטרה על אלימות מצדו, וסיפרה שחורב התוודה בפניה על הרצח. חורב נעצר והודה ברצח. ליהי גלוזמן, החברה השלישית שהייתה עם הרוצחים, אך לא לקחה חלק ברצח וגם לא דיווחה עליו, הפכה לעדת מדינה. חורב נידון למאסר עולם וסיגלית חיימוביץ' למאסר של 24 שנים.

בעצומה נגד שחרורה המוקדם של חיימוביץ נכתב: "אנו קוראים לציבור למחות נגד החלטת ועדת שחרורים, שהתעלמה מבקשת המשפחה ורגשותיה והחליטה לתת פרס נוסף לרוצחת סיגלית חיימוביץ'. הרוצחת הייתה שותפה מלאה לרצח המפלצתי של הנער אסף שטיירמן ב-4.12.96, אך היא הורשעה רק ב-2001. במשך ארבע שנים היא חייתה בנעימים, נסעה לחו"ל ונהנתה, בעוד שמשפחתו של אסף התייסרה בכל יום שעבר והרצח לא פוענח. השחרור המוקדם פוגע באינטרס הציבורי ומנוגד לבקשת המשפחה. יודגש, כי על הרוצחת לא נגזר מלכתחילה מאסר עולם, כפי שהיה מתבקש מרצח שהמניע שלו היה "שעשוע", בנימוק כי הייתה קטינה בזמן הרצח. ועתה היא זוכה להקלה נוספת, שאינה עולה בקנה אחד עם חומרת מעשיה. הרוצחת זכתה להתחתן ולהביא ילדים לעולם, כל מה שגזלה מאסף ז"ל ברוך הכישרונות. אנו קוראים לפרקליטות להגיש ערעור על ההחלטה האומללה של ועדת שחרורים. אנו קוראים לבית המשפט לבטל את ההחלטה, על מנת שהרוצחת סיגלית חיימוביץ' תרצה את מלוא עונשה בכלא".

יצוין כי בכלא התחתנה חיימוביץ עם שחר כהן, שהורשע ברצח חייל בבסיס צבאי בשל ויכוח על תור לטלפון. השניים הכירו בתחרות כוכב נולד בכלא. (היכנסו לקרוא כאן כתבה בנושא ב-ynet).

קיראו גם:

הלם: סיגלית חיימוביץ, רוצחת הנער אסף שטיירמן, תשוחרר מהכלא

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר