שחר חסון. צילום דור מלכה
שחר חסון. צילום דור מלכה

השבוע ברעננה: שחר חסון וטורניר שחמט

וגם מסיבת חנוכה למועדון גיל הזהב בבית יד לבנים, תערוכה ציור וצילום חדשה בגלרית "על האגם" והפועל רעננה תפגוש את חיים סילבס בקרית שמונה

פורסם בתאריך: 17.12.17 08:18

#צחוקים במשכן
שחר חסון הוא סטנדאפיסט בעל רקורד מרשים, שמופיע על מסכי הטלוויזיה למעלה מ־15 שנים, ועל הבמות כבר יותר משני עשורים. את הפריצה שלו לתודעה עשה חסון בפרויקט יומטוב, שהיה אירוע התרמה לילדי וראייטי, בתחילת שנות ה-2000. בנוסף, השתתף בתכניות טלוויזיה רבות דוגמת “צחוק מעבודה”, “בובות”, “טלוויזיה במיטבה”, נפלת חזק” ועוד רבות. על הבמות הופיע ב”היי סקול פסטיגל” וכמובן גם במופעי הסטנד אפ הרבים שהעלה, לבד או עם חברים. חסון מגיע כעת להופעה ברעננה כחלק מפעילויות הנוער שבעיר.
מופע הסטנד אפ של שחר חסון יתקיים במשכן למוזיקה ואמנויות ביום ראשון, ה־17.12, בשעה 21:30. מחיר כרטיס: 30-40 שקלים. (הנחה תינתן דרך קופון וואטסאפ בטלפון 052-4675905). המופע מיועד לבני נוער בלבד, כיתות ז’ עד י”ב.

#משחק המלכים
שחמט, הידוע גם כמשחק המלכים, הוא משחק הלוח האסטרטגי האהוד ביותר ברחבי העולם. המשחק תורם להתפתחות הריכוז והמחשבה, תוך שיפור היכולות לצפות קדימה את תנועתו של היריב. כעת מגיע גם לרעננה טורניר השחמט, המיועד למשתתפי חוגי השחמט בעיר.
טורניר השחמט יערך באשכול הפיס, ביום ראשון, ה־17.12, בשעה 17:15. מחיר השתתפות: 40 שקלים.

#מסיבת הזהב
ביום ראשון, ה־17.12, נר שישי של חנוכה, יחגגו חברי מועדון הזהב עם מיטב שירי הלהקות הצבאיות. החל מ”קרנבל בנח”ל”, דרך “אילו ציפורים”, ועד “גבעת התחמושת” ו”ישנן בנות”, יהיו מיטב השירים על במה אחת.

מועדון הזהב הינו מרכז פעילות שוקק חיים לבני 60 ומעלה, המציע מבחר רחב של חוגים ופעילויות לגיל השלישי ופעילויות, וממוקם על רחוב אחוזה. המועדון מציע מגוון רחב של חוגי ספורט, ריקודי עם, כיתות ברידג’, שיעורי אנגלית, חוגי אמנות, מועדון זמר, לימודי מחשב ועוד. כמו כן מציע המרכז יציאות מאורגנות למופעים מחוץ לעיר וטיולים ונופשים בארץ ובחו”ל.

האירוע יתקיים ביד לבנים במעמד ראש העיר זאב בילסקי, ורונית וינטראוב סגנית ראש העיר, והממונה על אגף תרבות נוער ופנאי. בתוכנית: הדלקת נר, הרבה סופגניות ומופע עם השירים הגדולים של הלהקות הצבאיות והסיפורים הקטנים שמאחוריהם. האירוע בהנחייתו של יורם רותם, העורך המוזיקלי של גלי צה”ל, והעורך של כמה מהתוכניות בתחנה. ענת סגל, בוגרת להקת פיקוד צפון, מופקדת על השירה.
האירוע יתקיים בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה, ביום ראשון ה-17.12, החל מהשעה 16:00.

 

#ביקור אצל האקס

עוד ביום ראשון (19:00, קרית שמונה) תנסה הפועל רעננה לפתוח ברגל ימין את הסיבוב השני של ליגת העל, כשתתארח אצל הפועל קרית שמונה והאקס חיים סילבס. האדומים מגיעים אחרי ההפסד 3:2 לבית"ר ירושלים במחזור שעבר, ויקוו להשיג שלוש נקודות שירחיקו אותם עוד קצת מהקו האדום.

 

#ארבעה אמנים
“מרחב פתוח”, תערוכת צילום וציור חדשה, תיפתח רשמית בגלריה “על האגם” שבפארק רעננה, ביום ראשון ה־17.12, בשעה 20:00, במעמד ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי וסגניתו רונית וינטראוב. התערוכה מציגה ציורים וצילומים של ארבעה אמנים: גבי מדינה, יונה פלג, צבי כהן ורוני הירש, המאופיינים בעושר של נושאים וגישות. התערוכה תוצג בין התאריכים 30-15.12.17.
העבודות המוצגות בתערוכה, כוללות בחלקן התייחסות לנושאים שנוגעים בהיבטים אנושיים ורגשיים, בנופים פנימיים ולעיתים בסוריאליזם. בחלקן האחר מתוארים ומתועדים נופים או בעלי חיים, הבאים לבטא סוג של התפעמות מיופיו של הטבע. אוצרת התערוכה היא אורית לוטרינגר.
שעות פתיחת הגלריה: ימים א’-ה ובימי שבת: 10.30 – 13.00 20.00-17.30. ימי שישי: 13.00-10.00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר