צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

איפה תתנשקו בחצות? כל אירועי הסילבסטר בעיר

ובהמשך השבוע תתקיים בקניון רננים הצגת הילדים על פי הספר "העץ הנדיב", שעת סיפור בספריית השחר ושתי הרצאות במועדון הזהב

פורסם בתאריך: 31.12.17 08:19

במרפיס חוגגים שנה חדשה עם אירוע מושקע במיוחד, כולל די. ג'יי שינגן מוזיקת מיינסטרים, תפאורה מיוחדת ברוח החג, קאווה בחצות וספירה לאחור עם הקהל עד נשיקת חצות. מינימום הזמנה 60 שקלים לאדם. החל מהשעה 21:00. מומלץ להזמין מקומות מראש.

מרפיס רעננה צילום שי לוי

מרפיס רעננה צילום שי לוי

MEET you with a Kiss. – אז אחרי שהתרשמנו מהקליפ של השנקין בר ברעננה, אנחנו פה לספר לכם שיש שם מסיבה שקוראים לה נשף מסיכות – סילבסטר 2018".
עידו דותן, פרטים?
"אין דרך אחרת לסכם את שנת 2017 מאשר נשף סילבסטר בשנקין. זו מסורת של 7 שנים והשנה יש לנו במקום נשף מסיכות שחור ומסתורי שישחרר את הכבלים וישבור את כל מה שחשבתם על השנקין עד היום. אגב, יש קוד לבוש חובה – הכל שחור והמוזמנים יצעדו על שטיח אדום לקבלת הפנים שכוללת דרינק. יום ראשון, 21:30".

שנקין בר

שנקין בר

כדאי שתתחילו לעשות מתיחות, כי ביום היום מחכה לכם מסיבת סילבסטר מטורפת בצרכניה 2.0 (לשעבר המדרחוב) ברעננה.
שגיא רחמים, מה מחכה לנו?
"מסיבה שמחה עם הרבה פינוקים וריקודים עם די ג'י JAZZ, שיטריף את הקהל וירקיד אתכם עד כניסת השנה החדשה ואחריה. הצוות יחבוש כובעי סנטה באדום לבן, נחלק קאווה בחצות, נספור לאחור יחד עם הקהל שלנו, ונפתח שנה חדשה באווירה טובה, כמו שרק בצרכניה יודעים".

בר המדרחוב צילום יח"צ

בר המדרחוב צילום יח"צ

כבכל שבוע גם בשבוע הבא תקיים ספריית השחר שעת סיפור לקידום ועידוד הקריאה בקרב ילדים. הפעם יציג תיאטרון “שטויות במיץ פטל” שהקים השחקן אביב לירון. במסגרת פעילות התיאטרון מעביר לירון שעות סיפור ייחודיות בעזרתן של בובות, תחפושות, גיטרה ועוד שלל פעילויות. הספר “הכבשה שבאה לארוחת ערב”, מאת סטיב סמולמן, מספר את סיפורה של הכבשה שהגיעה במקרה אל ביתו של הזאב הרעב ולמרות כוונתו להכין ממנה שווארמה, גמלה בליבו לבסוף ההחלטה להאכיל אותה במקום לאכול אותה. הוא מטפל בה, מלביש אותה, וכשהלכה הוא אפילו החל להתגעגע אליה. אביב לירון הוא שחקן, בוגר בית הספר למשחק בית צבי ובשמונה השנים האחרונות הוא מספר סיפורים בהשתתפות בובות. “המטרה שלי להבדיל את זה מהצגות ילדים אחרות בקניונים שבהן רק מקריאים את הספר, פה הספר נשאר במרכז”, אומר לירון.
שעת סיפור תתקיים ביום רביעי (3.1) בשעה 17:30 בספריית השחר רחוב חזון איש 9. מחיר כניסה: 15 שקלים.

הכבשה שבאה לארוחת ערב

הכבשה שבאה לארוחת ערב

בקניון רננים יתקיימו בשבוע הבא פעילויות קבועות והצגה מיוחד. ביום שני (1.1) תתקיים פעילות מוזיקלית לגילאי שישה חודשים עד שנה בהנחייתה של ליאת ליפשיץ בשעה 11:00-11:45 ובין השעות 16:00 – 19:00 יתקיימו סדנאות בצק מול חתום הקפה ללא תשלום. ביום רביעי (3.1) יתקיים מפגש של ליווי התפתחותי לגילאי לידה עד שישה חודשים בהנחיית יעל בורנשטיין בשעה 11:00-11:45. ביום רביעי תתקיים ההצגה “העץ הנדיב” במתחם המזון המהיר ובימי חמישי ושישי יערך יריד טעמים ומאכלים ויריד אומנים.

קניון רננים. צילום עזרא לוי

צילום עזרא לוי

 

כחלק מתוכנית“מכללות 2018” עורך “מועדון הזהב” ברעננה סדרת הרצאות לחברי המועדון ולגמלאי העיר. הפעם יתקיימו שתי הרצאות. האחת, “הכתב העברי ביצירות אומנות”, שתועבר על ידי ד”ר אפי זיו, בעל תואר ראשון ושני בתולדות האמנות ודוקטורט בנושא המיתולוגיה היוונית ובנוסף כתב ופרסם ארבעה ספרים העוסקים במיתולוגיה היוונית או בנוצרית. והשנייה תועבר על ידי ההיסטוריון גרי פאל, שידבר על נשיאי העבר של מדינת ישראל ונחיצותה של הציונות בימינו.
שתי ההרצאות יתקיימו ביום חמישי (4.1) בשעה 10:30 באודיטוריום יד לבנים. מחיר כניסה: 25 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר