ג'קי לוי. צילום אסף עברון
ג'קי לוי. צילום אסף עברון

השבוע ברעננה: ג'קי לוי, שמעון פרנס וענת זעפרני

וגם השקת ספר של תושבת העיר, בלהה מכניק ופתיחת תערוכה חדשה בגלריה על האגם

פורסם בתאריך: 14.1.18 07:45

מחר (14.1) בשעה 19:00 תתקיים בבית יד לבנים השקת ספר של  תושבת העיר, בלהה מכניק, בהוצאת סער. הספר 'כמנגינה חדשה מתפרצת – שחרור הרגש כמנוף לצמיחה והצלחה בגיל הרך' עוסק בפיתוח מודעות רגשית ההופכת לידע, כוח ולכלי שימושי ביום יום.
הספר נכתב ומוגש להורים ולמחנכים, כמדריך לצמיחה רגשית ולהצלחה של ילדיהם, החל מגיל שנתיים וחצי ועד השנים הראשונות של בית הספר היסודי. מכניק מסבירה בספר על האנרגיה הרגשית שמתפתחת ונבנית אצל ילדים והורים, והופכת לידע, לכוח, ולכלי שימושי. מזה שנים רבות שמכניק עוסקת בחינוך ואת הספר היא החליטה לכתוב מתוך הידע שצברה, ומציגה את גישתה היצירתית דרכה ליוותה וחיזקה עשרות ילדים. הספר מאמן את ההורה במיקוד והכוונתו לראיית תכונותיו המולדות של ילדו, חיזוקן והעצמתן. בנוסף הוא מלמד על ריכוז הרגש, שחרורו באופן מודע והפיכתו למנוף לצמיחה כמו גם עשיית מקום נוח לרגשות ושימוש בשפה רגשית מודעת, על מנת שתאפשר הובלתן ממקומות סמויים והפיכתן לאותנטיים ורוולנטים.
ההשקה תתקיים במעמד רונית וינטראוב, סגנית ראש העירייה והממונה על אגף תרבות נוער ופנאי בעיריית רעננה. וכמו כן יופיעו בערב ההשקה חבורת הזמר "המרעננים" וינאם מו"ל הוצאת הספרים, חנוך סער.

בלהה מכניק

בלהה מכניק

ביום שני בשעה 19:30 תתקיים הרצאה ביד לבנים שתעסקו בזוגיות ומשברים. את ההרצאה תעביר ענת זפרני, מרצה לפסיכולוגיה ומנחת קבוצות מוסמכת. לאחר ההרצאה יוקרן הסרט, "תעשו מקום לאהבה", סיפורו של אלמן טרי היוצא עם בנו הצעיר למסע חוצה יבשת, בו שניהם מתאהבים מחדש.

ביום שלישי בשעה 20:30 יגיע שמעון פרנס למשכן למוזיקה ואומניות למופע "ירושלים מרואקוס". פרנס, עורך ומגיש תכניות רדיו וטלוויזיה ותיק, המוכר בזכות כישרונו לרתק את שומעיו והיכרותו עם עולם מוסיקלי נרחב, יארח במופע את התזמורת האנדלוסית אשדוד ואת הזמרים ליאור אלמליח, מבכירי הסולנים המובילים של המוסיקה האנדלוסית, נטע אלקיים(זוכת פרס אקו"ם לשנת 2017), זמרת בשפה המרוקאית ומור קרבסי ("היפה והים"), זמרת לדינו, אשר יבצעו שירים שהיו מוכרים בקרב הקהילה היהודית, בשפות ערבית, לדינו, מרוקאית,ספרדית ועברית.

עם הצלחה לא מתווכחים ואתם מוזמנים להגיע לעוד ערב שלישי מקסיקני בונטורה בר(ג'רי לשעבר) הכולל פינוקים שווים במיוחד, טקילה קרה, נאצ'וס חם ומבצעים מטורפים לגמרי עם מוזיקה קצבית ברקע

ביום רביעי מחכה לכם ערב ישראלי בצרכניה 2.0(לשעבר המדרחוב בר) החל מהשעה 21:00 ועד אחרון חובבי הלהיטים בעברית. וכן, יש גם מבצע מפנק במיוחד, צ'ייסר ארק עלית ב-4 ש"ח בלבד.

עברתם את גיל 30? מחפשים מסיבה מפנקת במיוחד קרוב לבית? תגיעו לברוקלין בר ברעננה שם מארגן גונן מינאדר, בכל יום רביעי, מסיבת חברים עמוסת כל טוב עם קונספט משתנה. מה השבוע ? פשוט מסיבה עם אווירה טובה ואנשים יפים.

ביום חמישי (18.1) בשעה 19:00 תתקיים פתיחה חגיגית של התערוכה "אהבה בצבעים" בגלריה שעל האגם.  התערוכה כוללת אוסף ציורים, פסלים, רישומים וצילומים שנתרמו על ידי אמנים ומתנדבי העמותה ומכירתם תוקדש לקידום פעילות העמותה.התערוכה, שתוצג עד יום ג' 30.1.18, תיפתח במעמד ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי וסגניתו רונית וינטראוב, הממונה על תרבות נוער ופנאי, ובהשתתפות אמנית החלילים חפציבה זר אביב, אוצרת התערוכה איילת אמוראי בירן, אמנים ואורחים. התערוכה "אהבה בצבעים", תוצג בגלריה שעל האגם בפארק רעננה, ופתוחה לציבור הרחב.
שעות פתיחת הגלריה:  ימים א'-ה' 20.00-10.00  יום ו'  14.00-10.00 שבת  16.00-10.0.

 

ביום חמישי (18.1) בשעה 20:30 יארח איש התקשורת ג'קי לוי סדרת מפגשים עם אנשי רוח ותלמידי חכמים לשיחה ולימוד בחברותא כשכל מפגש יעסוק בדמות אחרת מארון הספרים היהודי.
ג'קי לוי החל את כתיבתו העיתונאית בטור "סולם יעקב" במקומון השונים בירושלים. משם עבר לכתיבת הטור השבועי על פרשת השבוע בידיעות אחרונות. הוא כתב במשך תשע שנים ב"מוסף לשבת" שם הוא כותב עד היום על הקשר בין פרשת השבוע לבין ישראל של היום. בשנת 2006 העלה לוי מופע משותף עם הזמר אריאל הורוביץ ומאז הוא מופיע בדואט עם הורביץ ברחבי הארץ בהופעה שכוללת בעיקר שירים משותפים. בסדרת המפגשים יעסוק לוי בהררי הטקסט שמכיל ארון הספרים היהודי, על הדמויות ועל המפגשים בסיפורים המקראיים
בתאריך ה-18.1 יאחר לוי את הרב צחי הלמן (מרבני צהר) לשיחה על אברהם אבינו·
סדרת המפגשים תתקיים אחת לשבועיים בימי ה' בשעה 20:30 במרכז המבקרים יד לבנים. מחיר הסדרה: 250 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר