שחר חסון. צילום דור מלכה
שחר חסון. צילום דור מלכה

השבוע בעיר: שחר חסון ונועה ירון דיין

וגם, הרצאה של חבר הכנסת לשעבר, רן כהן, ליין מיוחד לנשים בצרכניה 2.0 ושני הקדוש בונטורה

פורסם בתאריך: 11.2.18 08:35

היום בשעה 19:30 יתארח באודיטוריום יד לבנים חבר הכנסת לשעבר והסופר רן כהן.

רגע לפני יום האישה הבינלאומי אנחנו מזכירים למין היפה שיש מקום שמפנק את המין הנשי בכל יום ראשון באופן קבוע ברעננה. איפה? בצרכניה 2.0(מדרחוב בר לשעבר), שם רוצים שתצאו מהבית בתחילת השבוע, ותגיעו לליין הקבוע: ראשון נשי! ליין שמפנק את המין היפה עם  50% הנחה על יינות וקוקטיילים. שווה, לא? למי שיותר בעניין של ערק, כדאי להתייצב ביום רביעי, בערב ישראלי שבו הערק נשפך כמים הודות למבצע צ'ייסר ערק בארבעה שקלים בלבד.

הודיה שמילוביץ מסיבת פרידה בצרכניה. צילום יח"צ

ביום שני בשעה 20:30 יתקיים בהיכל התרבות יד לבנים מופע מיוחד בו יבצעו הזמרים חני דינור ודני כץ משירי רחל, לאה גולדברג,תרצה אתר,נעמי שמר ועוד.

בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי

בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי

שני הקדוש בונטורה בר(ג'רי לשעבר)! ליין מגניב בו שותים ללא תחתית ונהנים משלל מבצעים שווים במיוחד. הסתקרנתם? מתברר שהבר החדש ממשיך לככב ומושך אליו את בלייני האזור שנהנים לא רק ממקום מושקע ואווירה מטורפת אלא גם ממבחר מפנק של אלכוהול במחירי רצפה. מה בתפריט? קלרביר, טובורג, שושנע, אלכסנדר ו-אדלוויס, ללא תחתית רק ב- 60 ש"ח,  5 צ'ייסרים של וודקה טריאוליבס בטעמים ב- 70 ש"ח ו- 10 צ'ייסרים ב- 120 ש"ח.

ונטורה. צילום יח"צ

ונטורה. צילום יח"צ

ביום רביעי בשעה 20:30 יגיע שחר חסון לבית יד לבנים. זה כבר 14 שהקומיקאי שחר חסון מופיע על במות ישראל. בנעוריו היה חבר בהרכב המצליח "מה קשור" אולם פרש ממנו לפני נסיקתם והחל להופיע על במות הסטנד אפ ברחבי הארץ, בין היתר במועדון "הקאמל קומדי קלאב". הוא למד משחק בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ולאחר סיום לימודיו החל להופיע בתוכנית "מהדורה מוגבלת" בערוץ "ביפ". בשנת 2008 הופיע חסון בתוכנית "צחוק מהעבודה" ובשנת 2015 הנחה את תוכנית הסטנד-אפ "שחר חסון וחברים" בערוץ 2. במהלך חנוכה של אותה שנה השתתף בפסטיגל לצד אליאנה תדהר, דניאל מורשת ועוד.
הביקורות היללו את מופע הסטנד אפ שלו בו הוא מדבר על סיטואציות מהחיים של כולנו, בין היתר צוחק חסון על זוגיות וילדים ועל ההבדלים בין גברים לנשים.

שחר חסון. צילום דור מלכה

שחר חסון. צילום דור מלכה

ביום חמישי בשעה 20:30 יאחר איש התקשורת, ג'קי לוי את הסופרת נועה ירון דיין בהיכל התרבות יד לבנים. לוי מארח אנשי רוח ודת בסדרת מפגשים בהם דנים לוי והאורח הנבחר על טקסטים מהארון הספרים היהודי. במפגש הקרוב שיתקיים ביד לבנים ברעננה יארח לוי את הסופרת נועה ירון דיין. המפגש ייקרא "קוראים לי נחמן" והשניים יעסקו בתורתו של רבי נחמן מברסלב.
נועה ירון דיין נולדה למשפחה חילונית. את דרכה בתקשורת היא החלה בתוכנית "שישי חי" לצידן שלל מירב מיכאלי ואורלי ברבי. אחר כך הפכה ירון למנחה מן המניין בערוץ הילדים. לאחר שהכירה את בעלה, יובל דיין, החלה ירון דיין להתקרב לדת ובמיוחד לתורתו של רבי נחמן מברסלב נעלמה מאור הזרקורים. לאחר כמעט עשור חזרה ירון דיין לתודעה עם הספר "מקימי" שמבוסס על התנסותה האישית וחוויתה כאשת מקצועה שחזרה בתשובה. בשנת 2014 היא השתתפה בסדרת הדוקו- ריאליטי "שש אמהות" ובשנת 2016 היא הוציאה את ספרה השני "שירה גאולה" שמספר על נערה, בת לחוזרים בתשובה, הנוטשת את מסורת אבותיה.

נועה ירון דיין. צילום גיל אליהו

נועה ירון דיין. צילום גיל אליהו

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר