מירי מסיקה. צילום עדי אורני
מירי מסיקה. צילום עדי אורני

השבוע: מירי מסיקה ולוסי האריש מגיעות לעיר

וגם הצגה של תיאטרון היידשפיל במשכן, חודש פינוקים בבר ה-ALICE, ומופע מחווה לרמי פורטיס וברי סחרוף במרפ'יס

פורסם בתאריך: 18.3.18 07:51

#זמן צבא: היום בשעה 19:30 יתקיים בספריית מטרו ווסט ערב הכנה למלש"ביות. לכבוד חודש האישה תקיים יחידת ההכנה לצה”ל של מחלקת צעירים ונוער בעירייה ערב מיוחד למלש"ביות (תלמידות כיתות י”א- י”ב שמיועדות לשירות ביטחון).  הערב נערך כחלק מסדרת מפגשים אשר מטרתם להנגיש לקהל היעד מידע חשוב לקראת גיוס, כמו למשל, מידע אודות תהליכי איתור, מיון והתאמה, מסלולים, יחידות, תפקידים ועוד.
הערב ייפתח בהרצאה  של סגנית מפקדת יחידת יוהל”ם (יועצת הרמטכ”ל לענייני מגדר), אשר תדבר על שילוב נשים בצה”ל ושירות נשי משמעותי. לאחר מכן יתקיים פאנל בנושא תפקידי נשים, אשר יציג מגוון רחב של תפקידי נשים בחילות שונים, כמו משאבי אנוש, רפואה, הגנה אווירית, פיקוד העורף, משמר הגבול, משטרה צבאית ועוד.

#מחזיקים אצבעות:  בשעה 19:00 באצטדיון המושבה תפתח הפועל רעננה את משחקי הפלייאוף התחתון כשתתארח אצל מכבי פתח תקוה. מנחם קורצקי יודע שניצחון במשחק הזה יבטיח לו כמעט סופית עונה נוספת בליגת העל, אך מנגד הפסד יכול לסבך מאוד את האדומים. גיירמו ויסקארה בספק, אסף צור יפתח במקומו אם ייעדר.

מנחם קורצקי. צילום זאב שטרן

מנחם קורצקי. צילום זאב שטרן

#הרצאה על הבר: לוסי האריש מגיעה לשנקין בר עם הרצאתה "לא מתנצלת".. בהרצאה מדברת האריש על  התמודדותה כאישה עצמאית, מוסלמית, ישראלית, מדימונה לצד הגשמתה המקצועית כעיתונאית ומגישת חדשות למול  הסטראוטיפים בציבור הישראלי ערבי. ראשון 18/3 בשעה 20:30, שנקין בר רעננה. הכניסה ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש.

לוסי אהריש. צילום אוליבייה פיטוסי

לוסי אהריש. צילום אוליבייה פיטוסי

#מחווה לאגדות: ביום שני יתקיים מופע מחווה לברי סחרוף ורמי פורטיס במרפ'יס בר. ההופעה תתחיל בשעה 21:00 והכניסה חופשית.

רמי פורטיס. צילום תומר אפלבאום

רמי פורטיס. צילום תומר אפלבאום

#באה אליכם: ביום שני בשעה 21:00 הזמרת מירי מסיקה תגיע למשכן למוזיקה ואומנויות. מסיקה תתארח במגש מיוחד עם שדרן הרדיו יואב קוטנר בו תספר על הקריירה שלה ותשיר מהרפרטואר המפואר שלה.

מירי מסיקה, בוגרת בית ספר למוסיקה “רימון” ובית הספר למשחק של סופי מוסקוביץ’ תגיע לפגישה אינטימית עם יואב קוטנר במשכן למוזיקה ואומנויות. במהלך הקריירה שלה הוציאה מסיקה שישה אלבומים מצליחים שזכו למעמד זהב ופלטינה.
חוץ ממוזיקה מסיקה גם שיחקה בסרט הקולנוע “שלוש אימהות”, ובטלוויזיה שפטה בתוכנית הריאליטי “כוכב נולד” וכיום מכהנת כשופטת ומנטורית בתוכנית “דה וויס”. מסיקה שיחקה במספר הפקות בתיאטרון בניהן, “שלמה המלך ושלמי הסנדלר” ובימים אילו מככבת במחזמר “עלובי החיים” .
במפגש ישוחחו קוטנר ומסיקה על הקריירה שלה והיא גם תופיע עם מספר שירים בביצוע ייחודי. קוטנר מספר על שיתוף הפעולה שלהם על הבמה והייחודיות של המפגש, “מה שיפה במפגש האינטימי, בניגוד להופעות רגילות, שאחת כמו מירי מסיקה שהיא נורא גדולה לבמה שמופיעה עם נגנים ונותנת שואו, מגיעה למפגש בו הגישה מאוד אינטימית. אנחנו יושבים ומדברים, השיחה היא על הילדות, על העבודה וההשראה ומידי פעם כל, חמש- עשר דקות, היא תשיר שיר שקשור לשיחה והקהל יוכל לשאול אותה שאלות”
כל השירים יהיו מהרפרטואר של מירי?
“מה שקורה בדרך כלל במפגשים כאלו זה אם אני שואל מההשפעה של האומנים ועל מה גדלו הם שרים שירים לא שלהם. אני לא יודע מה יהיה במפגש, זה נורא ספונטני, כי זה משהו שנבנה תוך כדי המפגש. זה תלוי במה שקורה באותו רגע. מבחינת האומן, כשהקהל מדבר איתו ישירות ושואל אותו שאלות, זה משהו מיוחד. העיתונאים תמיד שואלים את השאלות המוכרות ופתאום מישהו מהקהל שואל משהו אחר”.

#יידיש להמונים: "שלום עליכם יידן", הצגה מוזיקלית יידישאית. תתקיים במשכן למוזיקה ואומנויות. ההצגה כוללת  שירים, פזמונים והומור – בניצוחן של האחיות רייפר ונתן הכט בקטעי הומור ושירה ממיטב הרפרטואר היידי. בשעה 20:00.

#חודש פינוקים בALICE: אז לאחר שהייתם ראשונים לגלות שיש מקום חדש על מפת הבילויים שלכם בעיר רעננה, ALICE בר שמו, בבעלות שגיא רחמים, בעלי הצרכניה 2.0 (לשעבר מדרחוב בר), שנסגר, אנחנו שמחים לעדכן אתכם שמחכה לכם חודש שלם של פינוקים לרגל הפתיחה של האליס…בין ה- 8/3 ועד ה- 9/4 כולל כניסה חינם עד השעה 23:00 וגם מבצעי אלכוהול משוגעים. אנחנו ממש כיווצנו מחירים של בקבוקים, כמו למשל סטולי רק ב- 320 ש', וואן גוך ב- 490 ש' וגם קווארבו ב- 360 ש'.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר