דב נבון צילום איליה מלניקוב
דב נבון צילום איליה מלניקוב

השבוע ברעננה: דב נבון, הזוג המוזר ורומן פולנסקי

וגם, הצגת הקומדיה הזוג המוזר, הקרנת הסרט "פלוגת האלוהים" ופתיחת תערוכה חדשה

פורסם בתאריך: 29.4.18 08:05

#פוגשים השראה טובה: הספרייה העירונית נותנת במה ליוצרים ולקהל התומך בספרות ובשירה. מפגש ראשון בנושא, "בעקבות לאה גולדברג" יתקיים ביום ראשון (29.4) בהנחיית טובה נווה וד"ר אילונה קוזין, בשעה 19:30, באודיטוריום יד לבנים, קומה 1-. מחיר כרטיס 25 ש"ח.

#אחיות או לא להיות: ביום שני (30.4) בשעה 20:30 תגיע היכל התרבות יד לבנים הקומדיה הפרועה “הזוג המוזר- הגרסה הנשית”. ההצגה מתחילה בניסיון של שתי אחיות לעזור אחת לשנייה מה שמתגלה לאחר מכן כמפגש בלתי אפשרי ומתכון לויכוחים שלא היו מביישים זוג נשוי. את הקומדיה הפרועה ניל סיימון וביים את ההצגה בגרסתה הישראלית, רוני פינקוביץ’. שחקנים :טלי אורן, מגי אזרזר, נעמה אמית, לירון בן ששון, לורין מוסרי, יותם קושניר, ניר שטראוס.

#כחוט השני: ביום שני (30.4) בשעה 20:30 בגלריה העירונית ביד לבנים תתקיים פתיחה חגיגית לתערוכה “חוט ומחט” שיצרה חנה שיר. בתערוכה רוקמת שיר דמויות של נשים בעבודה עמלנית-סיזיפית על בדי מפיות שולחן, מפות או כלי מיטה ישנים, שנמצאו על ידה כשננטשו ברחוב. הנשים של שיר הן בגילאים ובמצבי רוח שונים. כל אחת שונה מרעותה, והן מוצגות בווריאציות אינסופיות של עיצוב פנים, שיער או ידיים. מועדי הביקור בתערוכה :ימים א’-ה’ 9:00 – 19:00 ימי ו’ 9:00 -12:30 שבתות 11:00- 12:30.

#פלוגת האלוהים: הקרנה של סרט ייחודי ומרגש הנקרא "פלוגת האלוהים" יוקרן במרכז המבקרים של בית יד לבנים. הסרט מגולל את  סיפורה של פלוגה דתית במלחמת העצמאות שחלק מלוחמיה נמלטו משואת אירופה האיומה, הישר לשדה הקרב של מלחמת העצמאות. לאחר הקרנת הסרט הרצאה מפי אביטל רייכנר, אחייניתו של אחד הלוחמים שנפל במערכה. שלישי (1.5) בשעה 20:30.

#הפרדוקס האנושי: מועדון גיל הזהב מזמין אתכם להרצאה מפי ד"ר הנרי אונגר על הבמאי והיוצר השנוי במחלוקת, רומן פולנסקי. יום רביעי (2.5) בשעה 9:00, היכל התרבות יד לבנים רעננה.

#צוחקים במשכן: ביום שישי (4.5) בשעה 22:00 יגיע השחקן דב נבון למשכן למוזיקה ואומנויות במופע אינטימי וכנה שיעסקו בסיפורו של גבר שמתמודד עם קרע בנישואיו בצורה הכי קומית שישי. במופע יעסוק נבון באבהות לילדות מתבגרות בשנות ה-2000, העולם שבחיי סלב מקומי, יחסי אהבה שנאה עם הפסיכולוגית שלו, המונוגמיה ואישיות כפייתית במיוחד.  את המופע כתב גור קורן שירטט באופן הומוריסטי את משבר אמצע החיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר