החבר הכי טוב שלי צילום יח"צ
החבר הכי טוב שלי צילום יח"צ

השבוע בעיר: הצגת הילדים "החבר הכי טוב שלי"

וגם, פעילות "משחקצב" לילדים, שעת סיפור כחלק מחודש שכנות טובה והרצאה של חברת הכנסת יעל כהן פארן על קיימות וכנסת ישראל

פורסם בתאריך: 27.5.18 08:06

 ביום ראשון (27.5)  19:00 תתקיים בכיפה הגיאודזית של הגינה הקהילתית ברחוב בית הלל 6, שיחה על קיימות ועירוניות עם חברת הכנסת יעל כהן פארן. השיחה תתעסק במה אפשר לעשות בעיר על מנת לקדם אורח חיים בריא ויותר וסביבתי יותר, כיצד ניתן להשפיע גם במקומות כמו שכונה וכמו כנסת ישראל. 

 

ביום שני (28.5) בשעה 17:00 תתקיים בספריית השחר  פעילות "משחקצב" עם המפעילה איילת אפרתי. מפגש קצבי ואנרגטי בו הילדים וההורים נהנים מתנועה לצלילי מוזיקה מגוונת , שרים ומנגנים בכלי נקישה ולומדים לתופף מקצבים שונים. סיפור מוסיקלי: מפגש מוסיקלי של סיפור, המומחז באמצעות אביזרים שונים, שירים, ריקודים ונגינה על כלים מגוונים. לגילאי שנתיים עד ארבע. מחיר: כרטיס לילד 35 ש"ח, מלווה חינם.

איילת האפרתי משחקצב. צילום עדנה יחזקאל

איילת האפרתי משחקצב. צילום עדנה יחזקאל

ביום שלישי (29.5) בשעה 17:30 תתקיים במשכן למוזיקה ואומנויות ההצגה "החבר הכי טוב שלי" של תיאטרון הקיבוץ. סיפור ההצגה עוסק בחברות אמיצה בין פרדי הכלב, שננטש בכלבייה, לבין עידו, הילד בן ה-10 שמבודד מחבריו. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מיוחדת מלאת רגש והומור כשהם יוצרים שפה שרק שניהם מבינים. מערכת היחסים הזאת תשנה את עולמם של השניים.

המשכן העירוני למוזיקה ואומנויות ברעננה צילום עזרא לוי

המשכן העירוני למוזיקה ואומנויות. צילום עזרא לוי

ביום רביעי (30.5) בשעה 17:30 תתקיים בספריית השחר שעת סיפור כחלק מחודש השכנות הטובה. את שעת הסיפור המתאימה לגילאי שלוש עד חמש תעביר המספרת הדס ברקוביץ. שתספר את מעשיית "מרק הכפתורים", שעליו היא אומרת: "זהו סיפור מוכר עם מוסר השכל על שכנות טובה, שבעזרתו כל הילדים המאזינים לו לומדים לשתף". ולצד שעת הסיפור תהיינה פינת יצירה. עלות כניסה לילד: 20 שקלים.

ביום רביעי בשעה 20:00 מגיע למשכן למוזיקה ואומנויות המופע: "מניו יורק לווגאס". האופרה הישראלית מגיעה למשכן רעננה עם המופע, "אופרה קצת אחרת" הכולל את מיטב הרפרטואר האופראי בחגיגה של אריות ודואטים מהאופרות הגדולות ומחזות הזמר בביצוע סולני האופרה הישראלית ובניצוחו של המנהל המוזיקלי ערן זהבי. כמו כן, המופע אשר כולל 5 זמרים, פסנתר, תופים ובס, יציג לפני הקהל, עיבודים אופראיים מיוחדים לשיריהם של פרנק סינטרה,דין מרטין, אלביס פרסלי סמי דייויס ועוד במחווה אופראית למופעים הגדולים.My Way, New York, New York, Strangers in the Night, Night and Day, the Lady is a Tramp, Hello Dolly.

ימי החמישי החדשים בונטורה בר: במה מדובר? בליין ה-מטורף של ימי חמישי שהוא בעצם ערב מסיבה עם מסלולים!  אתם מוזמנים לפתוח את הסופ"ש ולשתות ללא הגבלה! עם מסלולים שווים החל מ-55 שקל, מסלול הכולל בירות וצ'ייסרים ללא תחתית כללל הערב! חוץ מזה, שיש במקום גם אוכל שווה, מוזיקה מקפיצה וגם אווירה משפחתית. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר