אילוסטרציה ילדים בבריכה. צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה ילדים בבריכה. צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

סופ"ש רענני: פעילות בבריכה העירונית בעשרה שקלים

וגם, בוקר של אקטואליה בהנחיית ליאת רגב ביד וההצגה "החדר האחורי" בהיכל התרבות יד לבנים

פורסם בתאריך: 25.5.18 07:58

תרבות בהיכל: היום בשעה 11:00 תגיע ההצגה "החדר האחורי" להיכל התרבות יד לבנים. המחזה מאת עדנה מזי"א ובבימויה עוסק בסנדאפיסט צעיר, שניתק את הקשר עם משפחתו, משתמש בה כחומר גלם להופעותיו, דרך ההומור המאפשר לו לברוח מתמונות העבר שרדפו את חייו. שובה ארצה של בת דודתו,מעמת אותו עם הוריו ודודו וכך נחשף בהדרגה התא המשפחתי על פוטנציאל הגיהנום הטמון בו. משתתפים: מוני מושונוב, סנדרה שדה, דודו יניב, הילה פלדמן, ידידיה ויטל.

שכנים בבריכה: היום בין השעות 11:00-16:00 תתקיים פעילות שכונתית בבריכה בקריית הספורט והנופש, שתכלול סדנת פעילות אקטיבית להורים וילדים ומתנפחים. עלות הכניסה היא 10 ש"ח לאדם.

תרבות לילדים:  תיאטרון הקרון מגיע למשכן למוזיקה ואומנויות עם ההצגה "גברת כלום", הצגת ילדים שמספרת על גברת כלום ברחוב מתגוררת, עגלתה מלאה חפצים ואביזרים איתם מספרת סיפורים. בסגנון ליצני ובקצב שובב מציגה אגדה על דג הזהב, על אשת דייג שרצתה להיות מלכה ועל גברת כלום שמחה בחלקה! שבת, 26/5 בשעה 11:00, כניסה לילד 25 שקלים.

ליגת האלופות בברים בעיר: שי לוי מזמין אתכם למרפ'יס בר ברעננה לערב ספורט שאסור לפספס, שידורי ליגת האלופות והמשחק בין ליברפול לריאל מדריד. נכון, לרוב במוצ"ש מתקיים במקום ערב ישראלי אבל בשל השידור המיוחד הערב מבוטל ובמקומו אתם מוזמנים להגיע ולעודד את הקבוצה האהובה עליכם. מוצ"ש 26/5 בשעה 21:45.

נחשו מה הקשר בין בשר וכדורגל? בקולומבוס רעננה, מזמינים אתכם לחגיגת ליגת האלופות שכולה פינוקיישן אחד גדול. מה זה אומר? שחוץ מלצפות במשחק על גבי מסך ע-נ-ק, אתם זוכים גם לסיבוב צ'ייסרים און דה האוס וגם בשר ללא הגבלה לרגל מבצע אכול כפי יכולתך בפיקס פרייס של 120 ש' כולל יין חופשי באותו הערב. פחות בקטע של לאכול הרבה, כדאי לכם לבדוק את מבצע ההמבורגר + צ'יפס+ בירה ב- 70 ש'. מוצ"ש 26/5 בשעה 21:00.

.

בוקר של אקטואליה: שלוש נשים מקצוות שונות לחלוטין של המפה המקצועית ידברו ויתנו דעתן בבוקר שכולו ראיונות ואקטואליה. חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד, שמתפקדת כחברת ועדת חוץ ובטחון, תדבר על פיסקת ההתגברות, חוק הלאום ולחימה בטרור חקלאי. ד"ר אמילי לנדאו, ראש פרויקט בקרת נשק במכון למחקרי בטחון לאומי תדון על הסכם הגרעין עם אירן, הגילוי של המוסד ועל צפון קוריאה. דריה מעוז, סופרת ואנתרופולוגית ומחברת הספר "ימי האהבה", תדבר על שאלות כמו מהי זוגיות? מה בין אובססיה לתשוקה? ועוד. את האירוע תנחה מגישת הרדיו והטלוויזיה ליאת רגב. אירוע השבעתון יתקיים ביום 26.5 ביום שבת בשעה 11:00 בהיכל התרבות יד לבנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר