A-HA בישראל צילום Just Loomis
A-HA בישראל צילום Just Loomis

השבוע בעיר: להקת AH-A, אורי חזקיה ולאון שניידרובסקי

וגם תערוכה משותפת של ארגון אמני רעננה “מוזה” ואמני טירה והמשולש הדרומי, הרצאה שעוסקת במשפט שלמה ומשחקי המונדיאל על מסכי ענק

פורסם בתאריך: 17.6.18 07:59

יואב ירקוני מזמין אתכם להרצאה בנושא, משפט שלמה וחכמת הלב, על היבטיו השונים של משפט שלמה ועל החכמה העולים ממנו לחיי היום יום של כולנו. ראשון 17/6, בשעה 9:00, אודיטוריום יד לבנים.

לאון שניידרובסקי,שהפציע לחיינו בראליטי "האח הגדול" ומאז מככב ברשת החברתית, מגיע למגרש הביתי להרצאה בכיכובו, "יותר מסטראוטיפ", בה הוא מספר על היציאה מהארון, התמודדות שלו כהומוסקסואל בעיר רעננה, הפרסום ומהעבר לכוכב רשת. ראשון, 17/6 בשעה 19:30, מרכז הנוער העירוני.

ליאון שניידרובסקי

ליאון שניידרובסקי

מתגייסים 2018, ארוע לבוגרי כיתות י"ב עם הופעה חיה של הסטאנד אפיסט אורי חזקיה, להקת הדואט של חיל החינוך בכיכובם של נדב גדג' ונופר סלמאן וחלוקת שי למתגייסים/ות. יום שני 18/6 בשעה 19:30, המשכן למוזיקה ואומנויות.

אורי חזקיה צילום יח"צ

אורי חזקיה צילום יח"צ

דר' אנאבלה שקד תעביר הרצאה על הורות לילדים בוגרים בעידן המודרני, ההשלכות על שני הצדדים ועל דרכי ההתמודדות. יום שלישי 19/6 בשעה 9:00, היכל התרבות יד לבנים.

יש לכם תוכניות לשלישי בערב?במידה ולא, כדאי שתכירו את ליין אמצע השבוע של מרפ'יס בר ברעננה, שלישי ללא תחתית. החל מהשעה 18:00, ערב בירה ויין ללא תחתית. חוץ מזה כדאי שתתחילו לפנות מקום בלו"ז שלכם כי במרפ'יס משדרים את כל המשחקים של המונדיאל החל מהשעה 18:00 בערב עם מסכי ענק ואווירה סוחפת וגם עם מלא מבצעים ופינוקים שווים במיוחד.

קרן גיבר, מדריכת עיסוי תינוקות, מלווה התפתחותית ויועצת הנקה, מזמינה אתכם למעגל אימהות שיעסוק בנושאים שונים (כמו הנקה, תזונה…) עם הפעלת תינוקות (יוגה, עיסוי..) ועוד. מגיל שישה שבועות עד זחילה. עלות כרטיס לילד 40 ש"ח, מלווה חינם. יום רביעי, 20/6 בשעה 9:30, ספריית השחר.

שרה אוסטרוב, מזמינה אתכם לצפות בסרטים שהפכו לרבי מכר, סרטים שמכילים בתוכם רעיונות פילוסופים, פסיכולוגיים ומציאותיים. כל מפגש יכלול הרצאת מבוא שתכין את המשתתפים להסתכלות מעמיקה בסרט. כמו כן, בתום הצפייה ייערך דיון שיעסוק ברעיונות והנושאים המרכזיים שבסרט. מבין הנושאים שיידונו:  באיזו מידה ואופן משקף הסרט את הדילמות המרכזיות שבחיינו? מהם היסודות הפסיכולוגיים והפילוסופיים הקיימים בבסיס הסרט?ביום רביעי 20/6, בשעה 10:00, יוקרן במרכז מבקרים יד לבנים, הסרט, "דיברנו מספיק" העוסק באומללות ואושר בקשר זוגי.

אם באמנות חשקה נפשכם, תוכלו להגיע בסוף השבוע הקרוב לבית מוזה ברעננה, כדי לחזות בשיתוף פעולה אומנותי יוצא דופן ובדוגמה לדו קיום. תערוכת “על המר והמתוק”, שתתקיים ביום חמישי הבא, היא תערוכה משותפת של ארגון אמני רעננה “מוזה” ואמני טירה והמשולש הדרומי.
התערוכה כוללת את התייחסות האמנים לנושא המזון בהקשרו הרחב, על היבטיו החיוביים והשליליים, זאת מתוך ההנחה והאמונה כי מעבר להיות המזון צורך קיום בסיסי, הוא עונה גם על חסכים רגשיים וכביטוי לאהבה וחום.
ד”ר תמי קידר, אוצרת התערוכה, מספרת “האמנים המציגים בתערוכה מבטאים את הרגשות, הזיכרונות והאסוציאציות שלהם בהקשר לאוכל, במדיומים שונים: בציור, בצילום, בפיסול, במצבים ואף בכתיבה. יש מי שמשלב ביצירותיו חומרים שונים שמשמשים לבישול, תיבול, שתייה ואוכל, גרעיני אבוקדו משמשים אף לפיסול. האוכל בתקופתנו אינו רק אלמנט של הזנה אלא גם דרך בילוי, סרט הוידיאו המוקרן בתערוכה מבטא את העיסוק המוגזם באוכל עד כדי סגידה לו”.
התערוכה תיפתח בבית מוזה רעננה, ביום ה’, ה-21.6 בשעה 19:00 בבית מוזה רעננה ותוצג בבית מוזה ברחוב תל חי 3, עד יום ה’ 12.7.18. שיח גלריה בנושא התערוכה יתקיים ביום ו’ 6.7.18, בשעה 11:00.

הרכב הפופ הנורווגי משנות השמונים AH-A מגיע לראשונה לישראל ויופי באמפי פארק רעננה, זאת במסגרת סיבוב ההופעות שהחל בשבוע שעבר באנגליה. ההרכב הוקם ב- 1982 בנורווגיה ועזב מיד ללונדון, שם הגיע לשיא הצלחתו עם אלבום הבכורה “Hunting High and Low” שיצא ב-1985, וכלל את הלהיטים “Take on Me” ו”The Sun Always Shines On TV”.
ההרכב ידע עליות ומורדות ואף הפסיק פעילותו מספר פעמים, אך ב-2010 התאחד שוב לסיבוב הופעות עולמי, הופיע מאז פעמים רבות ואף הוציא אלבום נוסף. נוסף להישגים המוזיקליים שכוללים מכירות של מעל 50 מיליון אלבום, הלהקה שברה שני שיאי גינס בהם קונצרט הרוק הגדול ביותר, שהכיל קהל של כמעט 200 אלף איש, והתו הארוך ביותר שאי פעם נוגן בהופעה. כמו אמנים רבים שמופיעים בישראל, גם להקת א-הא נתקלה בביקורת ובקריאות לביטול ההופעה. מטעם הלהקה נמסר, כי כשהלהקה ביקרה בנורווגיה, מפגינים קראו לה לא להגיע לישראל ולבטל את ההופעה.
סולן הלהקה, מורטן האקרט: “כאשר סוכם שנופיע בישראל, ביססנו את ההחלטה שלנו על פי אותם קריטריונים על פיהם אנחנו מחליטים להופיע בערים אחרות. הרבה שיקולים, אמנותיים, לוגיסטיים וכלכליים נלקחים בחשבון אבל פוליטיקה במובן של חרם תרבותי ואומנותי הם לא אחד מהם. אנחנו לא מחרימים אף עם, אומה או עיר בשום מקום בעולם. זה לא בגלל שלא אכפת לנו מפוליטיקה וזכויות אדם. אנחנו בעד פעילות והחלפת רעיונות וביטוי אומנותי. למה ישראל, ולא רוסיה ועוד מספר מדינות בעולם? אם ישראל היא החריגה היחידה ויש סטנדרט נפרד לעם בישראל, זה קרוב לוודאי לא נגד גזענות יותר, אלא ההפך, ואתה הופך את עצמך לחלק מהבעיה. אנחנו לא משנים את דעתנו בגלל שצד שלישי מנסה לכופף את ידינו על ידי פוליטיזציה של מופע שהוא לא חלק מהקונפליקט. הניסיון לגרום למופע מסחרי להיראות כמו אקט פוליטי זה להסית את האינסטינקטים הליברליים. אין הבחנה ברטוריקה בין מדינה וחברה”.
ההופעה תתקיים ביום חמישי (21.6) בשעה 21:00 באמפי פארק רעננה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר