צילום אילוסטרציה אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.פי

השבוע בעיר: מופע הרתמה לחיילים בודדים

וגם: במה פתוחה במועדון המרתף, מופע סיום של המרכז למחול וכנס בנושא סדרות רשת

פורסם בתאריך: 24.6.18 07:54

עבר ועתיד: אם באמנות חשקה נפשכם, הספרייה העירונית תעניק במה למפגש 'פוגשים השראה', בהנחיית כותבת השירה טובה נווה, והסופרת ד"ר אילונה קוזין. במפגש תוכלו ליהנות מחיבורם של יוצרים מודרניים בני זמננו עם סופרים ויוצרים קלאסיים. העיתונאית והסופרת ד"ר אביבה רוזן לדוגמא, תדבר על השראה מתוך הספר 'החטא ועונשו' של דוסטויבסקי. הכותבים אילנה אדם ואודי חן, ישירו את שיריהם המתכתבים עם סיפורי ספר בראשית. אילנה כהן פאנר, צלמת קולנוע וכותבת שירה ופרוזה, תספר על סיפורה שמתכתב עם סיפורו של נתן אלתרמן. אלה הם רק קומץ ממיטב היוצרים שיספרו, ירצו וימחישו על במה, את הקשר בין יצירתם ליצירות קלאסיות שונות. בין אם זה בשירה, פרוזה, משחק או סיפור. מטרת סדרת המפגשים 'פוגשים השראה' היא להראות את מחזוריות היצירה, ואת הדמיון הרב וההשראה שיוצרים שואבים מאלה שקדמו להם ולמרות שהעולם סביב משתנה, המוזה נשארת זהה. המפגש יתקיים ביום ראשון (24.6) בשעה 19:30, באודיטוריום יד לבנים.

דעו לכם: ראשון במרפי’ס רעננה הוא בורגר נייט, עם 1+1 גם בימי המונדיאל, כולל יינות ובירות. מוצ”ש יש ליין ישראלי מפנק עם מוזיקה עברית ושלל מאכלים ואלכוהול תוצרת הארץ. בימי שלישי בירה ויין ללא תחתית, החל מהשעה 21:00.
שי, שמענו שיש לכם פינוק חדש בחדר VIP.
“נכון. המקום שלנו מוכן למונדיאל עם שידור משחקים בכל יום החל מהשעה 18:00, כולל מסכי ענק, פינוקים שווים ואווירה סוחפת. למי שמחפש לחוות את השידורים באופן פרטי, אנחנו מציעים הקרנות פרטיות עד 30 איש כולל תפריט אוכל ושתיה מפנק במיוחד”.

פיצה ובירה: HAPPY HOUR  על כל התפריט מחכה לכם בוונטורה בר.  מה זה אומר? 1+1 על הבירות, צ'ייסרים, פיצות ועוד. ביום שני אתם מוזמנים להתפנק עם 8 ברזים של בירה צוננת, קומבינציות טרי אוליבס בטעמים משוגעים במחיר מגניב במיוחד, 5 צ'ייסרים ב- 70 ש' או 10 צ'ייסרים ב- 120 ש'. חוץ מזה, שהמוזיקה היא צ'יל אאוט.

החצר האחורית: רוצים להכיר את החצר האחורית של העיר תל אביב? הצטרפו לסיור ייחודי עם בוקי נאה, מצפון ת"א ועד דרומה –  כולל סיפורי שוד הכספות, פשעים ופושעים מסוכנים, פליטים, עובדים זרים, זונות, צרכי סמים, מועדוני לילה, סאדו מאזו, גופות ובירוקרטיה משטרתית. שוטרים וגנבים ומה שקורה מאחורי הקלעים של עולם הפשע בישראל.  בוקי  נאה מגלה את האמת המפתיעה ומגיש את הסיפורים באופן קולח, מרתק ומלווה בהומור רב. שני 25/6 בשעה 16:15 –יציאה מתחנת האוטובוס יד לבנים. חזרה משוערת בחצות. מחיר 190 שקלים.

עושים טלוויזיה: ערב עיון בנושא 'סדרות הרשת שלא תראו בטלוויזיה' יתקיים באוניברסיטה הפתוחה. מתי בפעם האחרונה צפיתם בסדרת טלוויזיה ואמרתם לעצכם, "גם אני יכול ליצור אחת כזאת, כמה קשה זה כבר יכול להיות?". אז זה כלל לא קשה. טלוויזיית רשת, יוצרת סדרות אינטרנט המאופיינות בפרקים קצרים ועלויות הפקה נמוכות יחסית, היא ז'אנר שהולך וזוכה לפופולריות שגדלה בקרב הקהל הישראלי. אודי כגן הוא דוגמא מצוינת, כיום הוא חלק מהפנאל של "ארץ נהדרת" ואחד הסטנדאפיסטים המבוקשים בארץ, ואת פרסומו  הוא חייב לסדרת הרשת שהפיק – 'משיח'. אז מה מחכה לכם בכנס?

דיון על סדרות רשת כתופעה אומנותית ותרבותית, ובהשלכותיה במגוון היבטים – עריכה, מסר, הפצה. בין המרצים יהיו ד"ר מתן אהרוני, שידבר על סדרות רשת כאלטרנטיבה תרבותית, משה רוזנטל, במאי תסריטאי ויוצר סדרת הרשת Confess ואלון לוי, יוצר סדרת הרשת מעשה בחמישה משוררים. לא רק יוצרים צעירים בעלי כישרון שמחפשים הדרכה והשראה בתחום מוזמנים, אלא כל בעל עניין בשינוי הדרסטי שחל בשנים האחרונות בצריכת התכנים מהמסך הקטן למסך הקטנטן. הלה דלל, מארגנת האירוע סיפרה: "זה יום עיון שמתעסק בנושא סדרות רשת, שיבחן את התופעה הזאת, מה ההשפעה התרבותית שלה, וגם נדבר מבחינה מעשית איך עושים את זה נכון". הכנס יתקיים ביום שני (25.6) בשעה 18:00 בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. הרשמה באתר האוניברסיטה.

מופע התרמה לחיילים בודדים: ווקלידה רעננה (אנסמבל קולי אשר פועל כארבע שנים, בניהולו של המנצח והמעבד המוסיקלי איתי אורן ברעננה), מזמין אתכם למופע התרמה מיוחד, עבור חיילים בודדים אשר גרים במרכז קליטה רעננה. מה בתוכנית?  התאספות בשעה 20:30, כיבוד קל, הצגת פעילות מרכז הקליטה ומופע הכולל עיבודים מיוחדים למבחר מהשירים היפים של: מתי כספי, עידן רייכל, גלי עטרי, דני רובס, הביטלס ועוד. שלישי 26/6 בשעה 20:30, מרכז מבקרים יד לבנים.

חוויה לתינוקות:  קרן גיבר,מדריכת עיסוי תינוקות, מלווה התפתחותית ויועצת הנקה, מזמינה את האמהות למעגל שעוסק בנושאים שונים (כמו הנקה, תזונה…) והפעלת תינוקות מגיל שישה שבועות ועד זחילה. רביעי 27/6 בשעה 9:30 בבוקר, ספרית השחר.

רוקדים בהיכל: מופע סיום שנה של המרכז למחול, מזמין אתכם למופע הכולל מגוון סגנונות מחול בביצוע תלמידי כיתות א' עד יב'. חמישי 28/6 בשעה 17:30, היכל התרבות יד לבנים.

כוכב נולד: במה פתוחה במועדון המרתף. זמרים וזמרות, הרכבים ולהקות וגם נגנים ונגניות, מוזמנים/ת ומוזמנות להשתתף בבמה פתוחה לנוער. הכניסה ב- 5 ש' ביום חמישי 28/6 בשעה 22:00, .*מספר המקומות מוגבל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר