נתן גושן. צילום אוהד רומנו
נתן גושן. צילום אוהד רומנו

שבוע עמוס כוכבים: נתן גושן, שירי מימון, מני עוזרי ונדב גדג'

לכבוד אירוע פתיחת הקיץ יגיעו לפארק רעננה גם: נטע ברזילי, רינת גבאי ו-DJ MARGA

פורסם בתאריך: 8.7.18 07:48

אומנים צעירים, סדנאות אמנות לרגל הקיץ מחכות לילדכם בחדר האמנות באשכול פיס, והפעם, שעה וחצי של סדנא בה תלמדו, איך מכינים כרטיסי ברכה? יום ראשון (8.7) בשעה 17:00. כניסה 40 שקלים.

הזמרת שירי מימון פותחת את אירועי הקיץ 2018 ברעננה עם מופע הכולל את מיטב הלהיטים של הזמרת האהובה. יום שני (9.7) בשעה 21:00, רחבת יד לבנים. כניסה חופשית.

הקרנת הסרט שודדי הפיצוחים 2 על מסך ענק בספורטק נווה זהר. יום שלישי (10.7) בשעה 18:30.

בלט בעיבוד מקורי: בפעם הראשונה בישראל, אגם הברבורים, אחד ממופעי הבלט המוכרים ביותר בעולם, מומחז למחזה זמר בעיבוד מקורי ומגיע ליד לבנים ברעננה. המחזמר מגולל את סיפורו של הנסיך יפה התואר זיגפילד המתאהב באודט, נסיכה קסומה שקללת קוסם רשע הפכה אותה לברבור יפה תואר. היצירה היא המוכרת ביותר שכתב המלחין צ’ייקובסקי, ונחשבת למוסיקת הבלט המפורסמת בעולם. יצירת הבלט שהומחזה מיועדת כעת לקהל של ילדים ומבוגרים כאחד.
“סיפור הבלט עובד למחזמר קומי אנרגטי ורצוף הפתעות”, מספר המפיק והמנהל האומנותי של המחזמר אמנון סופר, “המשלב עיבודים עכשוויים הנגישים לקהל הילדים של שנת 2018. המחזמר יוצר קשר אינטראקטיבי עם קהל הילדים ומשתף אותם במסע קסום אל מחוזות רחוקים, אגמים קסומים, חלומות על נסיכים ונסיכות, ארמונות פאר והאומץ לאהוב כנגד כל הסיכויים”. המחזמר הוא בכיכובם של שחקני תאטרון הבימה והקאמרי ורקדניות הבלט הישראלי, ובבימויה של קלייר בן דוד.
המחזמר יעלה ביום שלישי (10.7) ביולי בשעה 17:00 בהיכל התרבות יד לבנים.

מועדון שיפונזה מארח נשים בחופשת לידה לבוקר של פאן בו האמהות והילדים יחוו קורס עיסוי מפנק לתינוקות עם רשלין יוגב. יום רביעי (11.7) בשעה 10:30, הכניסה ללא תשלום.

 מסיבת טרמפולינות לבני הנוער, הכוללת שעת קפיצה במחיר מוזל ומיוחד, בין השעות  24:00-20:00כולל פיצות ושתיה במחיר מיוחד 19 שקלים. פארק הטרמפולינות סקי ג'אמפ. 

SUMMER FUN האירוע הגדול של הקיץ בפארק, עם מופע עמוס אומנים והרבה פאן. מה בתכנית? רינת גבאי, נדב גדג', נטע ברזילי, נתן גושן ו –  DJ MARGA  שיגיעו לפארק (מסביב לאגם) ביום חמישי (12.7) בשעה 18:30. הכניסה חופשית.

מני עוזרי במופע סטנדאפ שנון וקורע מצחוק,שלא יורד נמוך וסוחף עד דמעות.  יום חמישי (12.7) בשעה 21:30, המשכן למוזיקה ואמנויות רעננה, הכניסה מומלצת מגיל 18 ומעלה.

כדורגל אקדמאי: אם אתם אוהדי כדורגל מושבעים או סתם סקרנים לגבי המשחק, הנכם מוזמנים לערב עיון באוניברסיטה הפתוחה ברוח המונדיאל שנותן במה לדיון המשלב כדורגל עם זוויות אקדמיות שונות. בין הנושאים על סדר היום: נאמנותם של אוהדי כדורגל, הקשר בין כדורגל, נשים ותקשורת בישראל, ועוד. פרופסור אמיר הורוביץ, מארגן הערב, סיפר: “זו הפעם השלישית ברציפות שאנו מקיימים באוניברסיטה הפתוחה בעת המונדיאל ערב עיון בחקר הכדורגל. מטרת ערב העיון היא להציג מחקרים על כדורגל מדיסציפלינות אקדמיות שונות. נדונים היבטים היסטוריים, פילוסופיים, סוציולוגיים, תקשורתיים, פוליטיים, פסיכולוגיים, ועוד. על כדורגל, משמע הן על המשחק עצמו, הן על מה שסביבו – למשל על אהדת כדורגל, על תפקידים ותפקודים של כדורגל בחברה, על כדורגל ומגדר, ועוד".
ערב העיון הינו חלק מסדרה של ערבי עיון והרצאות שמאורגנים ע”י האוניברסיטה הפתוחה ואינם כרוכים בתשלום, אלא רק בהרשמה מראש באתר האוניברסיטה.
ערב העיון יתקיים ביום חמישי (12.7) בשעה 15:45, בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכתובת דרך האוניברסיטה 1.

מונדיאל - ג'ורדן פיקפורד בדו קרב הפנדלים של אנגליה מול שבדיה. צילום רויטרס

צילום רויטרס

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר