ספורטק רעננה צילום עזרא לוי
ספורטק רעננה צילום עזרא לוי

השבוע בעיר: הקרנת גמר המונדיאל בספורטק נווה זמר

וגם: אליפות הנוער בסקווש והקרנת סרט בקלנוע לב, ב-15 שקלים לבני נוער

פורסם בתאריך: 15.7.18 08:16

ביום ראשון (15.7) בשעה 12:00 יתקיים גמר גביע המדינה לנוער בסקווש. קטגוריות: בנים עד גיל 9, 11, 13, 15, 19
בנות עד גיל 13, 15, 19. ניתן להירשם לקטגוריה אחת בלבד.

ביום ראשון בשעה 18:00 תתקיים הקרנה של גמר המונדיאל בספורטק החדש בנווה זמר. נטלי וולף, מנהלת מחלקת הפקות ואירועים באגף תרבות נוער ופנאי, מספרת על היוזמה: "לאורך כל הקיץ מחלקת התרבות מארגנת אירועים לבני הנוער ולכלל הציבור הרענני. בין אם זה הופעות של זמרים מהשורה הראשונה, או אירועים לחובבי כדורגל. כחלק מאירועים אלה אנחנו מקרינים את משחקי המונדיאל האחרונים, ביניהם הגמר בשבוע הבא. זה יתקיים באווירה מאוד קרובה וקהילתית. תושבי רעננה יוכלו ליהנות מישיבה על דשא, על כריות, ומחלוקת פיצוחים והקרנת המשחק על מסך ענק".

ביום שני (16.7)  החל מהשעה 17:30 יתקיים פסטיבל צאו אחוזה שיכלול פעילויות, סדנאות והצגות לאורך כל רחוב אחוזה.

עורך חדשות החוץ והעיתונאי, נדב איל, מגיע לספריית יד לבנים כדי לדבר על ספרו שראה אור לפני כחודשיים "המרד נגד הגלובליזציה". הספר עוסק בהתנערות מהמערכת הכלכלית והפוליטית שנבנתה בעולם בשבעים השנה האחרונות, ועמידה בפני איום חריף על הקידמה שהושגה בעמל רב בזמן.

"בכל מקום אנשים מתקוממים נגד השיטה הפוליטית", מספר איל, "אנשים מרגישים שהפרנסה שלהם בסכנה, שהזהות שלהם בסכנה, שלפעמים אף החיים והביטחון שלהם בסכנה. יש תחושה כללית במערב שכל רגע אתה יכול לאבד את העבודה שלך לטובת מהגר, שהטרור יכול להכות בכל מקום ובכל עת. התחושה הזאת היא של ערעור. מה שאני עושה בהרצאה זה מנסה לעשות קצת סדר בכל הבלאגן. לענות על השאלות של 'מה קרה לנו? איך הגענו למצב שבו רגע אחד דונלד טראמפ הוא אדם שאף אחד לא נותן לו צ'אנס וברגע אחר הוא נשיא ארצות הברית? איך בריטניה מובילה את פירוק האיחוד האירופי?' אלו הן התפתחויות שהיה קשה מאוד לצפות אותם. נוסף על כך, אני כמובן מדבר על ישראל ועל המקום שלה בגלובליזציה. הרי עד לפני עשרים שנה ישראל הייתה מבודדת ופרובינציאלית וכעת היא נהנית ממקום מרכזי בתהליך הגלובליזציה". הרצאתו של נדב איל תתקיים ביום שלישי (17.7) בשעה 19:30. אודיטוריום יד לבנים. מחיר כרטיס: 30 ש"ח

 

 

ביום רביעי בשעה 22:00 תתקיים בקולנוע לב הקרנה לבני נוער בלבד, של הסרט "גורד שחקים" . מחיר כניסה: 15 שקלים.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר