חגיגות כליזמרים. צילום: מיכל סלע
חגיגות כליזמרים. צילום: מיכל סלע

השבוע בעיר: פסטיבל הכלייזמרים חוזר לרעננה

וגם: מסיבת קפיצה לבני נוער בסקיי ג'אמפ וערב הצדעה לחטיבת גולני וגדוד 1 בפארק רעננה

פורסם בתאריך: 22.7.18 08:23

כנס 70 לחטיבת גולני ולגדוד 1 יתקיים בפארק רעננה במעמד הרמטכ"ל ואמנים אורחים כמו נדב אבוקסיס, הזמר קובי אפללו וגלעד ויטל (שוטי הנבואה). התשלום עבור כניסה וחברות בעמותת גדעון לשנה. ההכנסות קודש לכיסוי עלויות האירוע ותשורה בכניסה, הנצחת הנופלים, המורשת, פעילות עם חיילים בודדים ומלגות. יום שני (23.7) בשעה 18:00. לבירורים מוטי מזרחי 0525410808.

שלישי ללא תחתית, מחכה לכם ביום שלישי החל מהשעה 18:00 בערב במרפי'ס בר אירי ברעננה. מה זה אומר? שתכינו נהג תורן ובואו להתפנק עם מבצע שווה במיוחד,בירה ויין ללא תחתית רק ב- 69 ש'. שווה.

אשכול הפיס מזמין את הילדים להפנינג משחקי חשיבה  הכולל שלל משחקים (חשיבה ואסטרטגיה, שיווי משקל, פאזל תלת מימד וקואורדינציה) והפעלה מדעית לילדי גן עד כיתה ב, שלישי (24.7) בשעה 17:00, כיתה 2 אשכול פיס. כניסה 40 שקלים.

 מסיבה וקפיצה על טרמפולנות לבני נוער הכולל שעת קפיצה במחיר מוזל. יום רביעי (25.7) בין השעות 20:00-24:00 בסקיי ג'אמפ.

סדרת קיץ חדשה של שירה בציבור ממש מתחת לבית, מחכה לכם ביום רביעי החל מהשעה 20:30 עם ענבל בקהל, זמרת אנרגטית וסוחפת שמביאה לבמה את מיטב הלהיטים מאז ועד היום. גן דוד.

חגיגת כלייזמרים תתקיים ברעננה זו השנה ה-28 ברצף, והפעם בסימן 70 שנה למדינה. הערב יהיה בנושא סאלח וטוביה עולים לארץ: שילוב בין סגנונות מזרח אירופה לסגנונות המזרח. ציפי הוז, מהמחלקה להשכלת מבוגרים בעיריית רעננה, שיוזמת את האירוע, מספרת: "מי שיזם את זה לפני 28 זה היה צבי קניג, שהיה ראש מנהל חינוך והיה חובב כלייזמרים. זה נתן עד כה מענה גדול לרוב תושבי המרכז שלא יכלו להגיע עד צפת. השנה יתארחו בחגיגה תזמורת הכלייזמרים הישראלית בניצוחו של גרשון לייזרסון שינגנו ניגוני אירופה ומירון. יתארח ההרכב 'קצב הפיוט', שינגנו שילוב של מזרח ומערב. יהיו רקדנים שירקדו בסגנונות חסידיים ודרוזים, ויראו את ההשפעה שהייתה לדרוזים על הכליזמרים בארץ. את האירוע ינחה עודד הרוש. האמן האורח שלנו הוא מוטי גלעדי, שיבצע מספר קטעים מסאלח שבתי, טוביה החולב. לאחר מכן הוא ייתן מופע שלם מתוכנן משלו". האירוע יתקיים ביום חמישי (26.7) בשעה 20:30 באמפי פארק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר