תלמידות אמי"ת רננים רעננה משחזרות את כט בנובמבר 1947 צילום: אמי"ת
תלמידות אמי"ת רננים רעננה משחזרות את כט בנובמבר 1947 צילום: אמי"ת

תלמידות אמי"ת רננים שיחזרו את רגע ההכרזה בכ"ט בנובמבר

הקלטה המקורית של ההצבעה באו"ם הושמעה ברמקולים ברחבי בית החינוך והתלמידות ספרו את הקולות. עם תום הספירה רקדו התלמידות כשהן לבושות בבגדי החלוצים

פורסם בתאריך: 4.12.17 19:42

לציון 70 שנה להצבעה הגורלית באו"ם, שיחזרו בשבוע שעבר תלמידות בית החינוך אמי"ת רננים  את אירועי כ"ט בנובמבר 1947.ההקלטה המקורית של ההצבעה באו"ם הושמעה ברמקולים ברחבי בית החינוך,  והתלמידות ספרו את הקולות בדיוק כמו תושבי ארץ ישראל בליל ההצבעה לפני כשבעים שנה. עם תום הספירה התפרצו תלמידות י"ב, מחופשות לחלוצות, לכל כתות בית החינוך וסחפו אחריהן את התלמידות לחצר בית הספר למעגלי ריקודים סוערים, שדימו את מעגלי הרוקדים ברחובות הארץ באותו לילה.

לאחר סדנא של ריקודי עם ונוסטלגיים, נהנו התלמידות ממסיבת שירי עם עבריים עם מיטב שירי שמחה מוכרים מימי קום המדינה ועד לימינו. במקביל נערכה תערוכת עוגות ברוח התקופה אותה הכינו התלמידות בעצמן, לצד עמדת צילום בה יכלה כל תלמידה להנציח את "הרגע ההיסטורי" עם ערמת חציר, כובעי טמבל ודגלי ישראל.

 

עפרה פאר, מנהלת בית החינוך: "70 שנה לאחר אותה הכרזה היסטורית, שחזרו התלמידות את רגעי האושר של ההכרה במדינת ישראל, מתוך תחושה של הכרת תודה לדור המייסדים לו אנו חייבים את הארץ בה אנו יושבים לבטח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר