צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה. לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

צרות בצהרון של גן מורן: "הילדים שלנו לא בידיים טובות"

ארבע סייעות צהרים כבר התחלפו בגן מורן, ואחרי חנוכה תגיע כנראה החמישית. להורים נמאס ואחת האמהות אומרת: הילדים אפילו לא יודעים את שמות הסייעות

פורסם בתאריך: 14.12.17 07:45

הורים לילדים בגן מורן, ברחוב קזן בעיר, מתלוננים על כך שמתחילת השנה התחלפו כבר לא פחות מארבע סייעות בצהרון היול"א של הגן. הצוות שעבד בגן לא המשיך בהו גם השנה, ולהורים המודאגים הובטח לדבריהם על ידי העירייה שבגן יהיה צוות מנוסה ומקצועי. לטענת ההורים בפועל המצב שונה. הם מספרים כי חלק מהסייעות שהיו ועזבו השנה היו ללא ניסיון כלל, דבר אשר יצר חיכוכים ובעיות. כמו כן, אומרים ההורים כי חילוף של סייעת זה דבר שלא בריא לילדים ויוצר בלבול ועל העירייה לדאוג לפתרון לבעיה שנמשכת כבר יותר מידי זמן.
כזכור, בתחילת השנה עלו טענות של הורים על בעיות בשיבוצים של הגן ועל ערבוב גילאים בין טרום לטרום טרום חובה, ללא הודעה על כך. כמו כן חששו ההורים מאוד לאחר שגילו בהפתעה כי כל צוות הגן עתיד להתחלף.

יונית לוי ברנשטיין, אחת האמהות בגן, מספרת כי נציגי ההורים נפגשו ביום רביעי עם נציגי העירייה אך לא יצאו מהפגישה בתחושה שיש פתרון. "אחרי מה שהיה בתחילת השנה עם השיבוצים והעזיבה של הצוות אנחנו היינו בקשר עם העירייה והם הבטיחו לנו שיהיה צוות מנוסה ומקצועי", היא מספרת. "התחלנו את השנה עם צוות לא מנוסה, הסייעת של הצהרון לא הייתה עם ניסיון בכלל ולא הסתדרה וכך הלאה. כרגע אנחנו במצב שמתחילת השנה התחלפו כבר ארבע סייעות צהריים. עושים סטאז' על הילדים שלנו. כרגע יש סייעת זמנית לחנוכה, זה אומר שאחרי חנוכה תתחלף עוד אחת שעוד לא יודעים מי היא תהיה בכלל. ובעירייה אומרים שהם עושים את כל המאמצים ומבקשים שאנחנו נעזור להם למצוא סייעת".

"אני כבר חשבתי להוציא את הבת שלי מהגן עד שימצאו פתרון הולם", מוסיפה לוי ברנשטיין, "זה לא בריא לילדים. מעבר לכך שהם רואים דמות מתחלפת ולא יציבה, הם מגיעים לגן וצריכים כל פעם להיפרד מסייעת שהם לא מכירים. הם צריכים עזרה והם לא תמיד יודעים את השמות של הסייעות וזה נורא מבלבל אותם. הסייעות לא מקצועיות ולא עושות את העבודה שלהן ויש בלאגן. אנחנו מוטרדים מאוד, הורים מתחילים להוציא את הילדים שלהם מוקדם יותר בגלל זה. אומרים לנו בעירייה שהתפקיד לא אטרקטיבי והשעות לא אטרקטיביות, אבל זו לא אחריות שלנו. סייעת מתחלפת זה לא ראוי לילדים. היינו היום (רביעי) בעירייה כעשרה הורים כי אנחנו מתוסכלים וצודאגים. אנחנו לא יודעים מה יהיה אחרי חנוכה. אין פתרון כרגע והעירייה פועלת במצב של כיבוי שרפות. אנחנו מרגישים שהילדים שלנו לא בידיים טובות כבר מתחילת השנה וזה מאוד קשה".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "מחלקת גני הילדים בעיריית רעננה נמצאת בקשר רציף עם הורי גן מורן ופועלת בשקיפות מלאה על מנת לספק את המענה המתאים והמיטבי לילדי הגן. צוות הגן תוגבר בסייעות נוספות עתירות ניסיון, למהלך הפעילות בחופשת החנוכה. בימים אלו אנו מרכזים את מירב המאמצים לגייס סייעות נוספות ואנו מאמינים כי הצוות יחזור לפעול במתכונת קבועה ויציבה בהקדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר