התלמידים במהלך הפעילות
התלמידים במהלך הפעילות

תלמידי רעננה: מכילים ומכבדים את האחר

כ-300 נציגי מועצות התלמידים בבתי הספר בעיר הגיעו ליום פעילות שכלל תכנים מעצימים, שאת מסריהם ינחילו התלמידים לחבריהם בבתי הספר

פורסם בתאריך: 10.1.18 08:41

כ – 300 נציגי מועצות התלמידים של בתי הספר היסודיים בעיר, בכיתות ג'-ו', הגיעו אתמול (ג') למשכן למוזיקה ואומנויות והשתתפו ביום שיא מעצים ומאתגר שהוקדש לנושא: "כולנו שייכים – יש מקום לכולם". במהלך היום הועשרו התלמידים בתכנים חווייתיים ומגוונים המותאמים במהותם  למנהיגים הצעירים מתוך מטרה לרתום את מועצות התלמידים של בתי הספר לאתגר הגדול של יצירת מקום המכיל את כולם  ומכבד את האחר.

בפעילות השתתפו גם ראש העירייה, זאב בילסקי, ראש מינהל חינוך, נורית דנינו, מנהלת מחלקת חינוך יסודי, דורית פרנקל ונציגי משרד החינוך.

בילסקי ברך את התלמידים על מעורבותם החברתית וציין: "כנבחרי מועצת התלמידים של בתי הספר בעיר ביכולתכם ליצור שינוי. אם תפגינו ידידות כלפי האחר וכלפי השונה, תוכלו לקרבם אלינו. במאמץ קטן אפשר להושיט יד, לקרב אלינו את השונה ולהפוך לחברה טובה יותר".

התלמידים במהלך הפעילות

התלמידים במהלך הפעילות

היום נפתח בפעילות בה ציינו המשתתפים מאפיינים אישיים שמבדילים אותם משאר החברים לעומת מאפיינים שקושרים אותם  לסובבים אותם, לאחריה  השתתפו התלמידים בסדנאות שהועברו על ידי מדריכים של תנועות הנוער בעיר ובמהלכן צבעו בשלל גוונים פאזל של מפת ישראל. בנוסף, בסימן נושא היום "כולנו שייכים – יש מקום לכולם", כתבו נציגי בתי הספר משפטים  המציגים  פרשנותם לנושא, שהוצגו בסיום האירוע: "רואים את האחר- רואים חבר!", "כולנו דומים אבל שווים", "לכולם יש מקום בעולם", "שייכות מבטאת חברות" ועוד.

 

 

 

 

 

האירוע נחתם בהצגת היחיד  "אש בראש" מבית תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, בכיכובה של השחקנית  מור ענטר, כתלמידת בית ספר יסודי המתמודדת עם קשיים רבים, אשר הותירה רושם עמוק בקרב התלמידים והשראה לעתיד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר