בית ספר אגם. צילום עזרא לוי
בית ספר אגם. צילום עזרא לוי

בית ספר אגם: מוסמך כבית ספר מקדם בריאות

במכתב שהועבר למנהלת בית הספר, אפרת ויינברג, שיבחו חברי הוועדה המחוזית את עבודתם של ההנהלה וצוות בית הספר בהנחלת תרבות מקדמת בריאות

פורסם בתאריך: 11.1.18 07:47

בית הספר הממלכתי קהילתי לחינוך מיוחד, אגם, קיבל הסמכה ממשרד החינוך כבית ספר מקדם בריאות על קידום בריאות התלמידים וקהילת בית הספר.
 
ההסמכה הוענקה לבית הספר לנוכח עמידתו בקריטריונים השונים לקבלתה כפי שנקבעו על ידי הוועדה המחוזית  של משרד החינוך לנושא, בהן היותו פעיל בקהילה בתחום קידום הבריאות בפעילויות משולבות עם בתי ספר נוספים בעיר, העברת תכנים לרווחת בריאות הצוות, עריכת השתלמויות מורים ותהליכי הערכה לבחינת הצרכים בתחום, ויישום תהליכים ותוכניות בית ספריות בנושא.
 
במכתב שהועבר למנהלת בית הספר, אפרת ויינברג, שיבחו חברי הוועדה את עבודתם של הנהלת בית הספר וצוותי החינוך בבית בספר בהנחלת תרבות בית ספרית מקדמת בריאות, והמליצו על הפצת הידע והניסיון שצבר בית הספר בנושא לשימוש מוסדות חינוך נוספים כמו גם על המשך העמקת תהליכי הערכה של תהליכים בית ספריים לקידום הבריאות.
 
 

 

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי: "הכרת בית הספר אגם כבית ספר מקדם בריאות הינה גאווה לרעננה ולתושביה. כעיר שחרטה על דגלה קידום אורח חיים בריא בקרב תושביה, מקטן ועד גדול, אנו מודים לקהילת בית הספר ולתלמידים היקרים על הכבוד שהם מסבים לנו בהיבחרם כמודל ארצי חינוכי לכלל תלמידי הארץ לקידום תחום הבריאות במערכת החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר