עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

עיריית רעננה זכתה בפרס החינוך היישובי לשנת 2017

שר החינוך נפתלי בנט אמר אמש לראש העירייה: "תמשיכו באותה מסירות, באותה אהבה ואני בטוח שתמשיכו לעשות המון טוב"

פורסם בתאריך: 31.1.18 12:30

שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע השבוע כי עיריית רעננה זכתה בפרס החינוך היישובי שיוענק השנה באופן חגיגי לכבוד 70 שנה למדינת ישראל

עיריית רעננה זכתה אמש (ג') בפרס החינוך הארצי שהשנה מוענק באופן חגיגי לכבוד 70 שנה למדינת ישראל. הפרס מוענק ליישובים שהשקיעו משאבים ניכרים במערכת החינוך היישובית, הן מבחינת ערכים ואקלים חינוכי, למידה והישגים, הצוות החינוכי, הכלה ומניעת נשירה, והן מבחינת ההשקעות הכלכליות ההשקעות בתשתיות בכל רמות האוכלוסייה ורבדיה.  בוועדת הפרס חברים נציגי משרד החניוך ונציגות השלטון המקומי.

מלבד רעננה זכו בפרס השנה עוד שישה יישובים: ג'ת, חולון, לוד, מועצה אזורית מנשה, מצפה רמון וקרית ארבע.

הבחירה ברעננה נעשתה לנוכח הצטיינותה באשכולות "הכלה ומניעת נשירה- טיפוח אקלים מיטבי לחיזוק החוסן והצמיחה האישית ולקידום סובלנות והכלת האחר" שכולל טיפוח אקלים מיטבי לחיזוק החוסן והצמיחה האישית ולקידום סובלנות והכלת האחר. (בהתייחס לאוכלוסיות מגוונות: עולים, ילדים ונוער בסיכון, טיפוח מחוננים, מצטיינים וחינוך מיוחד).

ואשכול "הצוות החינוכי – חיזוק המנהיגות החינוכית ופיתוח ההון האנושי וקליטה מיטבית של מורים והתמדה" שכולל חיזוק המנהיגות החינוכית ופיתוח ההון האנושי וקליטה מיטבית של מורים.

בשני האשכולות באים לידי ביטוי תפיסת העולם החינוכית המנחה את מערכת החינוך ברעננה, ברוח ערכים שגובשו על ידי קהילת החינוך בעיר בשיתוף הנהגות ההורים ומפקחי משרד החינוך.

 ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי: "הבחירה ברעננה כזוכת פרס החינוך הארצי היא גאווה גדולה לעיר ואות הערכה למנהל החינוך העירוני ולצוותי החינוך, המשקיעים בילדי העיר במלוא המסירות והמקצועיות, מתוך אמונה בחינוך כערך עליון.  אני מודה לוועדת הפרס הארצית על הבחירה, המבטאת הכרה במאמצינו,  ובחזון שחרטנו על דגלנו להיות עיר המכילה את כל תלמידיה ומעניקה לכולם הזדמנויות שוות ללמוד ולפתח כישורים.  אני מודה על הזכות שנפלה בחלקי להיות חלק ממערכת החינוך הנפלאה בעירנו רעננה".

 


 

שר החינוך, נפתלי בנט, שהודיע לראש העירייה על קבלת הפרס אמר: "אני רוצה לברך את ראש העיר, זאביק בילסקי, את כל המנהלים, המורים, המנהלים הגננות והסייעות וכל מערכת החינוך על זכייה בפרס חינוך יישובי לשנת ה-70 של המדינה. אני כל כך אוהב אתכם ומעריך את העשייה המדהימה שלכם גם בהישגים היוצאים מן הכלל אבל בעיקר בגלל הפן הערכי החינוך לערכים נתינה לאהבת המדינה, גיוס משמעותי בצה"ל, לכל הערכים שאני רואה בילדי רעננה. אני רוצה לבקש מכם בקשה: תמשיכו באותה מסירות, באותה אהבה ואני בטוח שתמשיכו לעשות המון טוב ולגדל עוד המון דורות של ילדים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר