אמי"ת כפר בתיה חוגג 70 שנה למדינה
אמי"ת כפר בתיה חוגג 70 שנה למדינה

70 שנה למדינה: בבית החינוך אמי"ת כבר התחילו לחגוג

דוכני פלאפל, כרזות עם פרטים מההיסטוריה של עם ישראל, חקר על פרסי נובל, אנשים משפיעים והמצאות ישראליות. אמי"ת כבר בתיה מקדימים את חגיגות 70 שנה למדינה

פורסם בתאריך: 15.2.18 12:53

בבית החינוך אמי"ת מדעי כפר בתיה התחילו כבר חגיגות יום העצמאות כאשר התלמידים חגגו את יום ההולדת למדינה בשבוע שכלל הפנינג למידה ויצירה. במהלך השבוע ערכו התלמידים עבודות חקר בנושא 70 שנה למדינת ישראל, אותם סיכמו בכרזות ועבודות יצירה. המחקר היה בנושאים כמו המצאות ישראליות, רבנים ומנהיגים פורצי דרך, אירועים משמעותיים ופרסי נובל. התלמידים  התחרו במשחק אינטראקטיבי מיוחד בו היה עליהם לענות על שאלות אשר נלקחו מהכרזות אותן הכינו..

את העבודות הציגו התלמידים בפני חבריהם ובפני הנהלת רשת אמי"ת ונשיאת הרשת, דבי מועד, שהגיעה לביקור מיוחד בבית החינוך. בנוסף, התלמידים נכחו בהרצאה "הציונות שלי" עם נפתלי חן אשר סקר באמצעות תמונות וקטעי עיתונות את תולדות המדינה ודן עם התלמידים אודות משמעות הציונות עבורם.

 

 

כדי לסכם את שבוע החגיגות, התלמידים והמורים נהנו ביחד מארוחה ישראלית. דוכני פלאפל הוקמו בחצר בית החינוך.

שגיא רוזנבאום, מנהל בית החינוך: "שמחנו לפתוח באופן רשמי את חגיגות השבעים למדינה בבית החינוך, בהפנינג של למידה ויצירה בה בחר כל תלמיד בדרך ייחודית לציין את התאריך הלאומי החגיגי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר