קבוצת הרובוטיקה של תיכון אביב
קבוצת הרובוטיקה של תיכון אביב

קבוצת הרובוטיקה של תיכון אביב עשתה היסטוריה בתחרות הארצית

לראשונה בישראל, במשחקי המוקדמות של התחרות, הרובוט של הקבוצה הרעננית הצליח להתרומם מהרצפה וזיכה אותה בכפל נקודות

פורסם בתאריך: 11.3.18 12:27

כבכל שנה, גם השנה מתחרות אלפי קבוצות מרחבי העולם בתחרויות הרובוטיקה תחת ארגון FIRST העולמי שמטרתו עידוד לימודים והישגיות בתחומי טכנולוגיה ומדע ותרומה לקהילה.

השבוע התחרו הקבוצות מרעננה בשלב משחקי המוקדמות של הליגה, שלב שקובע את דירוגי הקבוצות ונותן למנצחים יתרון במשחקים הבאים שיקבעו אילו קבוצות יעלו לשלב אליפות העולם בארצות הברית.

קבוצת הרובוטיקה מתיכון אביב השתתפה במשחקי המוקדמות של הליגה לאחר ש-30 מחבריה עמלו בחודשים האחרונים בתכנון, בניית והרכבת הרובוט שמייצג אותם. במשחקים התחרו כ- 80 קבוצות וביום הראשון של המשחקים הגיעה הקבוצה של תיכון אביב למקום ה-26. ביום השני למשחקים הצליחה הקבוצה לצבור מספר הישגים מרשימים כאשר בסיום המשחק כל רובוט שמצליח להיתלות ולהרים את עצמו מהרצפה צובר מספר רב של נקודות, ובאחד המשחקים הקבוצה הרעננית הצליחה, לראשונה בישראל, להרים את הרובוט שלהם מהרצפה ואת הרובוט של הקבוצה ששיחקה לצידה וכך זכו בכפל נקודות. בנוסף, הקבוצה קיבלה את פרס העיצוב התעשייתי על הרובוט שנבנה כולו מתחילתו ועד סופו בסדנאות תיכון אביב.

חבר המועצה אביחי ארביב המלווה את קבוצת הרובוטיקה: "אנחנו גאים בעמלם והישגיהם של בני הנוער ומזמינים את כל ילדי רעננה ובני הנוער להצטרף לאחת מקבוצות הרובוטיקה הפרושות בעיר מכיתה ד' ועד תיכון כי בסופו של דבר רעננה הפכה למעצמת על בלימודי רובוטיקה והישגי התלמידים".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר