ברכה עמוסי
ברכה עמוסי

תנו לה בכבוד: ברכה עמוסי נבחרה למורה של המדינה

עמוסי, מורה למתמטיקה מבית החינוך אמי"ת חברה ומשפט היא בין ששת הזוכים בתחרות "המורה של המדינה" והזוכה היחידה מהחינוך הממלכתי דתי

פורסם בתאריך: 13.6.18 08:03

ברכה עמוסי, מורה למתמטיקה מבית החינוך אמי"ת חברה ומשפט ברעננה היא בין ששת הזוכים בתחרות "המורה של המדינה " שהתקיימה השבוע, והזוכה היחידה מהחינוך הממלכתי דתי. התחרות התקיימה זו הפעם העשירית, בחסות הסתדרות המורים וידיעות אחרונות, והתחרו בה אלפי מורים מרחבי הארץ, מתוכם 15 עלו לגמר. בטקס החגיגי שנערך ביום ראשון השבוע, במעמד נשיא המדינה, הוכרזו ששת הזוכים בתחרות להם הוענקו תעודות הוקרה, מחשבים ניידים והשתלמות יוקרתית בארצות הברית.

ברכה עמוסי סיפרה על ההתרגשות במעמד בזכייה: "מרגש מאוד לקבל הערכה על עשייה שנעשית בצנעה ולא בנראות. מחמם את הלב החיבוק והפרגון שאני מקבלת מאנשים בכל שכבות הגיל. אני מודה לקב"ה שמשלם שכרי והביאני עד הלום. ישר כוח לכל אנשי החינוך שעושים מלאכתם נאמנה. אני רגילה לעשות דברים בלי שיראו אותם ומאחר ואני מאמינה במה שעשיתי, אני רואה חשיבות לכך שאשמש דוגמה כדי שגם מורים אחרים יראו ויוכלו ליישם. אני חושבת שאני ראויה לקבל את הפרס ושאני עושה המון מעבר למה שנדרש בכיתה ובבית הספר, ואני שמחה מאוד על כך שזה נראה ועובר הלאה. אני מקבלת המון פרגון על הזכייה וזה ממש מחמם את הלב ורק נותן מוטיבציה להמשיך ולתת".

ירון כרמי, מנהל בית החינוך אמי"ת חברה ומשפט, וזוכה תחרות המורה של המדינה בעצמו (2015),  בירך  את עמוסי:"אני שמח על ההערכה וההוקרה לה זכתה ברכה. היא משקיעה את כל מרצה למען התלמידים, סמל ודוגמא למסירות ולעשייה משמעותית למען קידומם וצמיחתם של תלמידינו. היא אחת האנשים הכי מדהימים שאני מכיר. אישה נורא מקצועית בצורה בלתי רגילה. כל הזמן חושבת איך לעשות טוב לאחרים. בית הספר עומד על 100% זכאות בבגרות במתמטיקה, בעיקר בזכותה. היא אוזן קשבת לכולם, לתלמידים, להורים. היא אישה שכולה חסד, כמו מלאך שמסתובב בינינו, ואין ראויה ממנה לזכייה בתחרות. אני ייחלתי לכך. יש בבית החינוך המון מורים שראויים לפרס, ואני שמח שברכה נבחרה. השופטים בחרו בתבונה".

ראש העירייה, איתן גינזבורג, הוסיף:  "פגשתי את ברכה בלשכתי יחד עם שאר המורים המועמדים מרעננה ולמדתי מקרוב על פועלה. הוקסמתי לראות את העשייה העשירה מתוך תחושת שליחות אמיתית בצניעות ובגדלות נפש. אין לי ספק כי אין ראויה ממנה לזכות בתואר זה. זוהי גאווה גדולה עבורנו ומתנה גדולה לתלמידיה, ילדי העיר, שברכה עמוסי הינה חלק מצוות החינוך בעיר שלנו רעננה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר