בית ספר אגם. צילום עזרא לוי
בית ספר אגם. צילום עזרא לוי

בית הספר אגם זכה בפרס החינוך הגופני הארצי

בית הספר לחינוך מיוחד, זכה בפרס החינוך הגופני הארצי של משרד החינוך לשנת תשע"ח. מנהלת בית הספר, אפרת ויינברג: "זוהי זכות גדולה עבורנו"

פורסם בתאריך: 10.7.18 13:18

בית הספר לחינוך מיוחד "אגם" זכה השבוע בפרס החינוך הגופני הארצי של משרד החינוך לשנת תשע"ח. הפרס יוענק לביה"ס הממוקם בשכונת לב הפארק, לאור הובלת פעילות מוטורית גופנית בקרב תלמידיו, לקידום איכות חייהם וכדרך חיים, ובשל היותו מופת ומודל ארצי להנחלת אורח חיים פעיל ובריא. הפרס הארצי ותעודת הוקרה על הצטיינות בית הספר בעשייה ובתרומה לקהילת התלמידים, יוענקו לבית הספר בטקס חגיגי רשמי שיתקיים בנובמבר הקרוב.

הפעילות הגופנית בבית הספר, בהובלת  מנהלת בית הספר אפרת ויינברג וצוותי החינוך, מתבצעת במספר מעגלים החל מהמעגל האישי, בבניית תכניות ייעודיות לקידום המוטורי של תלמידים עם מוגבלות שכלית ומורכבות מוטורית, דרך המעגל הכיתתי במסגרת שיעורי חינוך גופני בהיקף שעות מוגבר לתלמידים וכלה בפעילויות שכבתיות ובית ספריות, המעצימות את הרוח הספורטיבית בבית הספר.

פעילויות בית הספר כוללות יציאה משותפת לבריכה העירונית ללימודי שחייה בבריכה הלימודית, קיומם של ימי שיא בנושאים ספורטיביים שונים, כדוגמת אולימפיאדה המתקיימת מזה מספר שנים בבית הספר ובה ענפי ספורט המותאמים לתלמידים  עם נכויות, ואירועים ספורטיביים נוספים המתקיימים בשיתוף חברתי קהילתי עם בתי ספר נוספים בעיר. השנה, לרגל 70 שנה למדינה יזם צוות החינוך הגופני "כנס מחולות" מחוזי במעמד ראש העיר, בו הופיעו להקות ריקוד מבתי"ס של החינוך המיוחד.

מנהלת בית הספר, אפרת ויינברג: "זוהי זכות גדולה עבורנו לקבל את הפרס המכובד המוקיר את העשייה הבית ספרית בתחום החינוך הגופני. אני מודה לצוותי החינוך המסורים בבית הספר על השקעתם המרובה, והקניית מיטב הזדמנויות הלמידה לתלמידים, על מנת שיוכלו ליהנות מיתרונות החינוך הגופני; להורים היקרים, ולמנהל החינוך העירוני, על העשייה המשותפת. וכמובן, תודה לתלמידים הנפלאים, שבמאמציהם היומיומיים, מוכיחים לנו את כוחה של הרוח לגבור על כל מגבלה".

מעיריית רעננה נמסר: "בית הספר "אגם" הוא חלק מתפיסת החינוך של עיריית רעננה לשילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בקהילה ומתן הזדמנות שווה לכל תלמיד לממש את עצמו. בית הספר חרט על דגלו את ערך המצוינות ולאורה מפתח תכניות לימוד לקידום תלמידיו בראייה קהילתית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר