כאן שביתה צילום רינת אברגיל
כאן שביתה צילום רינת אברגיל

מי ראשון ומי אחרון? גם רשימת הזכאות לבגרות בתיכונים ברעננה נחשפת

לצד הדו"ח הארצי שפרסם אתמול משרד החינוך, הבוקר (ה') התפרסמה רשימת הזכאות לבגרות בתיכונים ברעננה. אז מי הגיע למקום הראשון עם כמעט 100% זכאים לבגרות? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 19.7.18 11:39

משרד החינוך פרסם אתמול (ד') את נתוניו במסגרת דו"ח שנתי הכולל זכאות לבגרות. לצד הדו"ח הארצי התפרסמה רשימת הזכאות לבגרות בתיכונים ברעננה.

במקום הראשון, עם 97.7% זכאות לבגרות, חולקים התיכונים אוסטרבוסקי וקרית החינוך אמי"ת כפר בתיה (בית מדעי ובית חברה ומשפט). לשניהם הייתה עלייה קלה משנה שעברה, אז אוסטרובסקי עמד על 97.5% ומדעי תורני כפר בתיה על 94.4%.

תיכון אוסטרובסקי צילום עזרא לוי

תיכון אוסטרובסקי. צילום: עזרא לוי

מיד אחריהם נמצא תיכון מטרו-ווסט עם 93% זכאות, ירידה קלה משנה שעברה, אז עמד על 94.8% . אחריו נמצא אמי"ת רננים עם 91.3%, עלייה מרשימה משנה שעברה, אז עמד על 80%. תיכון מיתרים ספג ירידה ניכרת של 10% משנה שעברה ,אז עמד במקום הראשון על 100% וכעת עומד על 90% זכאות.

מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.

מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.

אחריהם נמצאים תיכון חורב עם 85.7%, ישיבת בני עקיבא עם 85.4% ותיכון אביב עם 81% זכאות לבגרות לאחר שעמד שנה שעברה על 87.4%. בתחתית הטבלה נמצא תיכון אנקורי, שלמרות אחוז הזכאות הנמוך מציג עליה ניכרת משנה שעברה אז עמד על 20% והשנה הוא עומד על 46.4%. במקום האחרון ברשימה נמצאת הישיבה התיכונית אמי"ת חברותא שעומדת על 26.5% זכאות לעומת 30.6% בשנה שעברה.

תיכון אביב. צילום זאב שטרן

תיכון אביב. צילום: זאב שטרן

מהנהלת קריית החינוך אמי"ת כפר בתיה, נמסר: "ההישגים המצוינים של קריית החינוך של אמי"ת הם תוצר של צוותים חינוכיים שמשקיעים את כל כולם בתלמידים, לא רק בין הצלצולים אלא 24/7. מורים בקריית החינוך אמי"ת לא מוותרים על אף תלמיד ולא מוותרים לאף תלמיד. שילוב חדשנות פדגוגית והפיכת בית החינוך לקהילה חינוכית- נושא פירות של הצלחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר