אודליה כהן שינדורף צילום פרטי
אודליה כהן שינדורף צילום פרטי

"זה כמעט ודאי שאני אמשיך בתפקיד": תכירו את יו"ר ועד ההורים העירוני החדשה

בחודש שעבר, פרש יו"ר ועד ההורים העירוני, רון סגל מתפקידו כדי לכהן כראש מטה הבחירות של יקי ודמני. לנעליו של סגל נכנסה אודליה כהן שינדורף שתחליף את מקומו עד לבחירות שיתקיימו בחודש הבא

פורסם בתאריך: 6.8.18 18:14

יו"ר ועד ההורים העירוני, רון סגל, פרש בחודש שעבר מתפקידו כדי לכהן כראש מטה הבחירות של המועמד לראשות העיר יקי ודמני. מי שתחליף את סגל עד לבחירות שיתקיימו בחודש הבא היא אודליה כהן שינדורף.

כהן שינדורף (41) היא עו"ד במקצועה שמתעסקת בפיתוח עסקי של ייבוא וייצוא של יזמים. היא אם לשלושה ילדים במערכת החינוך ברעננה, שניים מהם לומדים בטכנולוגי כפר בתיה ואחת בממלכתי דתי ביל"ו. היא מכהנת כראש ועד ההורים של בית הספר ביל"ו כבר שנה חמישית והיא יו"ר ועד ההורים אמי"ת טכנולוגי  כבר שנה שנייה.

"רון הודיע במהלך חודש אפריל שהוא פורש", היא מספרת, "מאחר והייתי ארבע שנים הסגנית שלו, נקראתי למלא את מקומו. יהיו בחירות במהלך חודש ספטמבר-אוקטובר כשכל בית ספר ישלח את הנציגים שלו ויבחרו את היו"ר. אבל בדרך כלל כמעט אין מועמדים, כי החפיפה מיו"ר אחד למשנהו היא לא פשוטה. בדרך כלל מי שהיה יו"ר או ממלא מקום יו"ר כמוני, ממשיך לרוב בתפקיד וזוכה בבחירות. זה כמעט ודאי שאני אמשיך בתפקיד".

מה החזון שלך כיו"ר הוועד?

"להנהגת הורים יש חזון מאוד ברור. החזון הוא שיתוף פעולה, מלא והדוק בין הורי העיר, על כל גווניהם והמורכבות של התושבים. חזון של עבודה משותפת מול העירייה, כל בית ספר עם המורכבות שלו והצרכים המיוחדים שלו. להפוך להיות גוף מוביל ודומיננטי בעיר שיש לו אג'נדה משלו ומסרים שהוא רוצה לקדם לטובת ילדי העיר, ולהמשיך שיתופי פעולה חינוכיים וערכיים בין ילדים חילוניים ודתיים בעיר. להמשיך את כל העשייה הזאת ביתר שאת".

 

איך הגיבו בוועד על עזיבתו של סגל לתפקיד פוליטי?

"אנשים פירגנו לו. קודם כל הוא היה יושב ראש ועד הורים מצוין. יש לו הערכה מקצועית מקיר לקיר. הוא היה סמל איכות מבחינת ניהול ועד הורים וגם ביכולת שלו לתקשר מול העירייה ומול ועדי ההורים, בלי חיכוכים מיותרים. כולם יודעים שיש לו יכולות והוא רוצה להעמיד את זה לטובת הציבור. כולם פרגנו לו שילך.  הוא היה מוכן עד הרגע האחרון לעזור בכל מה שאפשר".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר