jחניכי תנועת עזרא צילום אביתר שאקי
jחניכי תנועת עזרא צילום אביתר שאקי

חניכי תנועת הנוער עזרא גייסו כספים כדי לארח ילדים בעלי מוגבלויות לשבת

את הכסף גייסו מדריכי התנועה ע"י התרמות בעיר ומכירות של דברי מאפה ומזון. כמו כן הם גם דאגו בעצמם למצוא משפחות שיארחו את הילדים ולפעילות ומשחקים חברתיים

פורסם בתאריך: 20.8.18 12:30

בשבת האחרונה, אירח סניף תנועת הנוער 'עזרא' ברעננה קבוצה של ילדים בעלי צרכים מיוחדים ואת מדריכיהם מעמותת "עת לעשות" כאשר את כל הסכום הנדרש לאירוחם, גייסו מדריכי התנועה בעצמם מתושבי העיר. 

באירוע ארחו חניכי סניף תנועת הנוער קבוצה של 40 ילדים בגילאים 4-12 ואת מדריכיהם מהעמותה שפועלת למען ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים. לדברי יו"ר הנהגת ההורים של תנועת הנוער, יורם סילברמן, מטרת האירוח הייתה לאפשר למשפחות הילדים מנוחה מהטיפול האינטנסיבי היומיומי בילדים ולתת לילדים חווית שבת מהנה וכיפית.

סוף השבוע החל כאשר הילדים התקבלו ע"י משפחות מארחות כבר ביום שישי, וביחד עם מדריכים וחניכים של תנועת הנוער חוו ארוחות שבת, פעילות חברתית, משחקים ושירים. האירוח הסתיים במוצ"ש בטקס סיום שהתקיים בבית הספר דקל, בהשתתפות כל ילדי סניף 'עזרא' והוריהם, ילדי עמותת "עת לעשות",סגן ראש העיר וראש רשימת "מאמינים ברעננה", אלי אלוש.

יש לציין כי בנוסף לאירוח ולרוח ההתנדבותית של השבת, המדריכים של תנועת הנוער גייסו לבדם את הסכום שנדרש כדי לקיים את האירוח שכלל הסעות, חולצות, ארוחות ופעילויות לאורך השבת. את הכסף גייסו מדריכי התנועה ע"י התרמות בעיר ומכירות של דברי מאפה ומזון. כמו כן הם גם דאגו בעצמם למצוא משפחות לארח את ילדי העמותה, לקניות ולפעילות ומשחקים חברתיים, הכנת ארוחות שבת משותפות עם כמעט 200 איש ואף לתפילות משותפות בשבת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר