תלמידים בכיתה צילום אילוסטרציה למצולמים אין קשר לכתבה צילום ניר כפרי
תלמידים בכיתה צילום אילוסטרציה למצולמים אין קשר לכתבה צילום ניר כפרי

רביעית בארץ: רעננה הרוויחה מקום של כבוד במפת המצוינות של ישראל

על פי נתוני "מפת המצוינות של ישראל" של קרן טראמפ, רעננה השיגה בשנים 2015-2017 עלייה חדה של יותר מ-50% במספר בוגרי 5 יחידות מתמטיקה בעיר

פורסם בתאריך: 25.10.18 17:09

הרצליה, מאחוריך: על פי "מפת המצוינות של ישראל" של קרן טראמפ שפורסמה אתמול, יום רביעי, ובדקה בעזרת נתוני משרד החינוך את מספר בוגרי 5 יחידות מתמטיקה ברחבי הארץ בין השנים 2010-2017, דורגה רעננה במקום הרביעי, כש-29.3% מכלל התלמידים בעיר (340 בוגרים) ניגשו לבחינת הבגרות ב-5 יחידות מתמטיקה ב-2017. בשלושת המקומות הראשונים בטבלה נמצאות רמת השרון עם 40.7%, קריית אונו עם 37.6% והרצליה עם 29.7% בוגרי 5 יחידות מתמטיקה מסך כל הבוגרים במקצוע.

דירוגה הארצי הגבוה של רעננה מגיע לאחר שהראתה עלייה חדה של כ-53% במספר בוגרי 5 יחידות מתמטיקה בשנים 2015-2017, זאת לאחר מגמת ירידה באחוז הבוגרים שנמשכה מספר שנים. כמו כן, עקפה רעננה את שכנותיה, הוד השרון וכפר סבא, שמשתרכות מאחוריה במקום השביעי ובמקום העשירי בהתאמה. כמו כן, מספר בוגרי 5 יחידות מתמטיקה ביחס לכלל הבוגרים גבוה יותר מפי 2 ביחס לממוצע הארצי, שעומד על 14.3%.

בוגרי 5 יחידות מתמטיקה ברעננה באחוזים. באדיבות קרן טראמפ

בוגרי 5 יחידות מתמטיקה ברעננה באחוזים. באדיבות קרן טראמפ

אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ, אמר על הנתונים הארציים: "מדינת ישראל הכפילה את מספר בוגרי חמש היחידות במתמטיקה, וזה הישג מרשים ביותר. יש ראשי ערים שלקחו את הנושא מאוד ברצינות, הם הגדירו יעדים ומדדים, השקיעו במורים ובתלמידים, והתוצאות לא איחרו להגיע. עכשיו, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, הגיע הזמן לשים לב למספרים בעיר שלכם ולבוא חשבון, לטובה ולשיפור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר