דרום-שחור מדעי כפר בתיה, קרדיט הרב שגיא רוזנבאום
דרום-שחור מדעי כפר בתיה, קרדיט הרב שגיא רוזנבאום

#דרום_שחור: תלמידי רעננה הזדהו עם מחאת תושבי הדרום

הקריאה הארצית להזדהות עם מחאת תושבי הדרום, לא פסחה מעל מוסדות החינוך ברעננה. אלפי תלמידים הגיעו לבתי הספר לבושים בחולצות שחורות

פורסם בתאריך: 8.11.18 10:56

ביום שלישי קראה הנהגת ההורים של המועצה האזורית עוטף עזה והמועצה האזורית חוף אשקלון לתלמידים ברחבי כל הארץ להביע הזדהות עם תושבי הדרום, שסובלים משריפות בלתי פוסקות הנגרמות על ידי בלוני תבערה שמגיעים מעזה. "כולם מגיעים בחולצות שחורות לבית הספר", נכתב בעלון שהופץ על ידי ההנהגה, "מצטלמים עם שלט "כולנו עם הדרום", מעלים לרשתות החברתיות ומתייגים #דרום_שחור, כאות הזדהות עם המצב בדרום".

דרום שחור ממ"ד ביל"ו, קרדיט מיקי אדלר

דרום שחור ממ"ד ביל"ו, קרדיט מיקי אדלר

רעננה לא נשארה אדישה: הרשת החברתית הוצפה אתמול בתמונות של אלפי תלמידים בחולצות שחורות, המביעים הזדהות עם תושבי עוטף עזה והסביבה. בתי הספר שהביעו הזדהות היו חטיבת "השרון", אמית רננים, חטיבת "יונתן", בית הספר הממלכתי דתי "ביל"ו", בית הספר מדעי כפר בתיה ועוד רבים נוספים.

היוזמה קודמה בעיר תודות להנהגת ההורים של רעננה. "הנהגת ההורים רעננה ותלמידיה ביחד עם מועצת הנוער הארצית", אמרה יו"ר הנהגת ההורים רעננה, אודליה כהן שינדורף, לצומת השרון, "מזדהה עם תושבי הדרום בדרישתם לגדול בשקט ובלי לנשום אויר שריפות. שמחנו לתת כתף במחאתם. אנו מחזקים את ידיהם, מקווים ומייחלים לימים מאושרים של שקט ובטחון ואויר נקי משרפות לכל לתושבי הדרום כפי שחיים כל תושבי מדינת ישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר