אשכול הגנים 'כלי מיתר' בנווה זמר
אשכול הגנים 'כלי מיתר' בנווה זמר

"יש רעשים של קידוחים ודפיקות, ילדים בוכים כי הם פוחדים"

הורים לילדים בגני אשכול "כלי מיתר" שבשכונת נווה זמר, מתלוננים כי העירייה הפרה את הבטחתה לקיים עבודת בנייה במקום רק לאחר 16:30. הם טוענים כי רעש העבודות במהלך היום מפחיד את הילדים ופוגע בהתנהלות הגן

פורסם בתאריך: 17.12.18 13:21

הורים לילדי אשכול הגנים "כלי מיתר" בשכונת נווה זמר, שלחו אתמול, יום ראשון, מכתב לעירייה בו טענו כי חרף הבטחתה של העירייה לבצע עבודות שיפוצים במקום רק לאחר 16:30, בוצעו שיפוצים במשך כל היום שגרמו לילדים לבכות ולפחד מהרעשים. יצוין כי העבודות מתבצעות ממש בצמוד לגנים.

לטענת ההורים, לפני כשבוע וחצי הם קיבלו הודעה על התחלת שיפוצים בקומה השניה של מתחם אשכול הגנים, שמטרתם הקמת מרכז להתפתחות הילד. אך באותו המכתב הובטח להם כי עבודות שיפוצים הגורמות לרעש חזק יבוצעו רק לאחר שהגנים מתרוקנים, אחרי השעה 16:30. למרות זאת, לדבריהם, כשהתחילו השיפוצים אתמול, גילו כי העירייה לא מקיימת את הבטחתה.

פועלים עוזבים את אשכול הגנים לאחר עבודה

פועלים עוזבים את אשכול הגנים לאחר עבודה

"הילדים חזרו מהגן והתלוננו על רעשים אדירים", נכתב במכתב הפנייה לעירייה, "סיפרו שהיו כל היום עם ידיים על האוזניים, התלוננו על רעש חזק מאוד. אנו דורשים הפסקה מיידית של השיפוצים במהלך היום ושהשיפוצים יחלו לאחר השעה 16:30, ייתכן וזה יעלה קצת יותר, אבל לא יהיה על חשבון הילדים שלנו".

"איך יתכן שבאשכול הגנים שבו יש 4 גנים בנווה זמר, החליטו לפתוח בעבודות בניה בקומה השניה. ממש מעל הגנים, מעל לראשי ילדים במסגרת חינוכית", אמר אחד ההורים, "יש רעשי קידוחים ודפיקות, ילדים בוכים כי הם פוחדים, אנשי הצוות מתוסכלים כי לא ניתן לנהל מפגשים, בנוסף יש את הפן הבטיחותי של כלי העבודה, האבק ופועלים שמסתובבים שם כל היום. וכל המצב הזה אמור להימשך חמישה חודשים! העיריה הבטיחה במפגש מקדים שרק אחרי השעה 16.30 יעבדו עם רעשים כבדים, אך כבר ביום הראשון לעבודות, הם לא עמדו במילה שלהם".

"לא צריכים לעשות את העבודות האלה במהלך היום", אמר הורה נוסף לצומת השרון, "צריכים להביא קבלנים שיכולים לעבוד בערב, אין מה לעשות. היה להם את כל חופשת הקיץ לעשות את זה. זה גורם לבהלה בקרב הילדים שלנו. גננות לא יכולות לתפקד כהלכה. איך אפשר לנהל גן עם עשרות ילדים ברעש כזה?"

מעיריית רעננה נמסר:  "בעקבות פניות ההורים הגיע ראש העיר, חיים ברוידא, למתחם הגנים. עפ"י הנחייתו יעשה הכל כדי למנוע רעשים חריגים. עיריית רעננה מעמידה את ביטחונם ובטיחותם של ילדי הגנים בראש סדר העדיפויות. העבודות הנעשות במתחם מתואמות עם כלל גורמי העירייה ומאושרות על ידי יועץ בטיחות. על מנת להבטיח כי שגרת יומם של הילדים לא תפגע, סוכם אל מול הקבלן המבצע כי עבודות הכרוכות ברעש חריג יתבצעו בשעות בהן הילדים לא נמצאים במתחם. אנו נוסיף ונעקוב אחר המצב בשטח במהלך העבודות ונוודא כי תנאים אלו אכן מתקיימים עבור הילדים."


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דקלה מילר שכונת נוה זמר

    כניראה ההורה המתלונן שייך לקופת חולים מכבי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר