חג מולד בתיכון אנקורי
חג מולד בתיכון אנקורי

חג המולד: גרסת תיכון אנקורי

תלמידי תיכון אנקורי ברעננה נקטו ביוזמה מיוחדת לקראת חג המולד והשנה החדשה - הם הציבו עץ אשוח ומתחתיו אספו עשרות מוצרי מזון לנזקקים

פורסם בתאריך: 30.12.18 12:04

אתמול, יום שלישי, לכבוד חג המולד וחגיגות השנה החדשה, החליטו בתיכון אנקורי רעננה להקדיש את החג לנתינה. בתיכון הוצב עץ אשוח, ולמרגלותיו, במקום מתנות מסורתיות, הניחו הילדים עשרות מוצרי מזון, שיועברו לעמותת "אליפלט", המספקת סיוע הומניטרי ושירותי בריאות ורווחה עבור ילדי מבקשי המקלט החיים בדרום תל אביב.

מנהל אנקורי רעננה, יואב לביא, בירך על היוזמה: "חוסנה של חברה נמדד ביחסה לחוליה החלשה ביותר בשרשרת החברתית, ועמותת אליפלט שמה לעצמה למטרה לעזור לילדים אלו שכאן, וככל הנראה אינם הולכים בעתיד הנראה לעין לשום מקום אחר. מבין כל השקופים בחברה הישראלית (וכאלה יש לא מעט), הם השקופים ביותר. וסביר שיגדלו לתוך מציאות של עוני, מחסור ולעתים רעב, ואם לא ניקח, כחברה וכבודדים, אחריות על כך – הרי שאנו מסלילים אותם מראש לחיים בשוליים, ללא כל סיכוי שייווצר חיבור בינם לחברה הישראלית. וגם אם הובלת וביצוע מדיניות חברתית הנה באחריות המדינה – המציאות היא שעלינו כבודדים לקחת אחריות ולמלא את הוואקום שמותירה מדי פעם המנהיגות. העץ והקישוטים – למען האמת, סתם כי זה תמיד נראה כיף בסרטים. וההבנה וההתגייסות של הילדים, זה הכיף האמיתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוראל כהן

    הם לא חלק מהחברה הישראלית. הם ילדי פליטים. מה נסגר?? למה להכליל אותם כחלק מהחברה שלנו? זה אבסורד. כמובן שהם חיים בתת תנאים וזקוקים לסיוע. אבל הםמלא חלק מהחברה הישראלית!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר