צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

ההרשמה לגנים ולכיתות א' תיפתח בשבוע הבא

בשבוע הבא תיפתח ההרשמה לגני הילדים העירוניים ולכיתות א' לשנת תש"פ. השנה לראשונה, כחלק מחוק הגנת הפרטיות ואבטחת המידע, הוסף לתהליך הרישום קוד אישי

פורסם בתאריך: 2.1.19 12:05

עיריית רעננה הודיעה אמש, על פתיחת הרישום לגני הילדים העירוניים ולכיתות א' לשנת תש"פ החל מיום שני הבא (07/01). ההרשמה, שתבוצע על כל שלביה באמצעות אתר האינטרנט העירוני, תהיה פתוחה בין התאריכים 07/01-27/01.

הורי הילדים צפויים לקבל הודעה על תהליך הרישום בדואר האלקטרוני, שתלווה בקישור לחוברת רישום דיגיטלית, בה יופיע מלוא המידע החיוני אודות תהליכי הרישום. חוברת המידע תפרט בין היתר על שלבי הרישום, תהליכי השיבוץ, החלת חוק חינוך חובה בהתאם לגילאי הילדים, מידע אודות מיקומי מוסדות החינוך, הנחיות כלליות ודרכי התקשרות. לילדים שזו שנתם הראשונה במערכת החינוך, נשלח מכתב בדואר עם ההנחיות המפרטות את אופן ההרשמה.

כחלק מחוק הגנת הפרטיות ואבטחת המידע, נוסף השנה בפעם הראשונה לתהליך הרישום המקוון גם קוד אישי, אשר ישלח להורים במהלך תהליך ההרשמה. לילדים שזו שנתם הראשונה במערכת החינוך או במקרים בהם מספר הטלפון הנייד או הדואר האלקטרוני של ההורים אינם נמצאים במערכת, הקוד האישי לרישום יופיע במכתב שנשלח בדואר.

במקביל לתהליך ההרשמה, ביום שני ה-14 בינואר, בשעה 19:00 בערב, תקיים העירייה מפגש חשיפה והיכרות עם המודל החינוכי בגני הילדים ועם הצוות המקצועי העירוני המלווה את גני הילדים. במסגרת המפגש יינתן להורים מידע לקראת המעבר הצפוי. כמו כן, יכלול המפגש הרצאה בנושא גמילה מחיתולים, בהנחיית אורית הורביץ בר-עם, שתקיים שיח ומענה לשאלות ההורים בנושא. ניתן להירשם למפגש דרך אתר האינטרנט העירוני. מיקום המפגש ייקבע בהתאם לכמות המשתתפים. הנרשמים למפגש יקבלו הודעה על כך בדואר האלקטרוני.

נורית דנינו, ראש מינהל החינוך בעירייה, ביקשה לברך את ילדי העיר: "ברכותינו החמות לאלפי הילדים היקרים והוריהם, בפתחו של השלב החדש והמרגש בחייהם – הכניסה לבתי הספר היסודיים ולגני הילדים העירוניים. צוותי מנהל החינוך העירוני כמו גם צוותי החינוך בבתי הספר ובגנים, ערוכים ומזומנים לכל פנייה וסיוע בתהליך הרישום וימשיכו ללוותכם לאורך כל השנה מתוך שיח פורה ודיאלוג מתמיד. אנו מאחלים לילדים ולהוריהם קליטה מוצלחת במוסדות החינוך ושנת לימודים פורייה ומשמעותית".

הרשמה לגנים וכיתות א' ומידע נוסף בעברית, אנגלית וצרפתית ניתן למצוא באתר האינטרנט של עיריית רעננה בכתובת: www.raanana.muni.il


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר