הדמייה של בית הספר בנווה זמר. צילום: ליואי דבוריינסקי אדריכלים בע"מ
הדמייה של בית הספר בנווה זמר. צילום: ליואי דבוריינסקי אדריכלים בע"מ

החשש של התושבים היה מוצדק: נדחתה פתיחת בית הספר בנווה זמר

וזו לא הבעייה היחידה: הורים רבים כועסים על כך שבית הספר החדש ייפתח רק לכיתות א'-ג'. גם הורים מקרית שרת שילדיהם לומדים ביחדיו דורשים לעבור לבית הספר החדש

פורסם בתאריך: 7.1.19 11:05

לפני כשבועיים נחשף בצומת השרון, כי בעקבות השמועות על דחיית פתיחתו של בית הספר בנווה זמר, הורים רבים מהשכונה פנו לעירייה אך לא קיבלו תשובה בנושא. אתמול שיגרה העירייה להורים מכתב תשובה רשמי, בו הודיעה העירייה כי השמועות שהגיעו לאוזניהם נכונות: בית הספר בשכונה אכן ייפתח בתחילת שנת 2020, במקום בספטמבר 2019, תאריך היעד שהוצג להורים לאורך כל הדרך.

ילדי השכונה לומדים כרגע בבית הספר "יחדיו" הממוקם בשכונת קריית שרת, שם הם מיועדים להמשיך ללמוד עד לפתיחת בית הספר. במכתב העירייה נאמר כי בית הספר החדש ייפתח רק לכיתות א'-ג', אולם נשקלת האפשרות לפתוח אותו גם לתלמידי כיתה ד'.

"ההודעה של העירייה לא הפתיעה אותי", אמרה אחת האימהות בשכונה לצומת השרון, "לי יש ילד שעולה לכיתה א' בשנה הבאה, וילד שעולה בשנה הבאה לכיתה ד'. זה מחדל מבחינתי שההחלטה על פתיחת כיתה ד' בבית ספר בכלל מוטלת בספק. אנחנו נפעל בכל הכוח, גם מול ראש העיר כדי לגרום לכיתה ד' להיפתח. אין טעם להפריד בין אחים. מה זה השטויות האלה שבית ספר לא ייפתח בספטמבר? תביאו מפקח בנייה יותר רציני, תשלמו קצת יותר כסף, ותרימו את זה. לא ברור למה בנווה זמר הכל בעצלתיים, זה נורא מבאס".

"מה שלי מפריע זה שהם פותחים רק את כיתות א'-ג' ולא מבהירים האם הם יפתחו את כיתה ד", מוסיפה אמא אחרת, "משאירים אותנו בחושך. אם לא יפתחו כיתה ד', אני אצטרך להקפיץ את הילדים שלי לשלוש מסגרות חינוך שונות. זה יוצר קושי גדול אצל ההורים. אני עברתי לשכונת נווה זמר כי אמרו שייפתח כאן בית ספר יסודי. אבל מה זה עוזר אם הוא לא נפתח לכל גילאי היסודי?".

בנוסף להורים מנווה זמר, יש גם הורים בקריית שרת שמבקשים להעביר את ילדיהם לצד ילדי נווה זמר לבית הספר החדש. "הבת שלי לומדת ב"יחדיו" בכיתה ד' שמורכבת בעיקר מילדי נווה זמר וממעט ילדים מקריית שרת", מספרת אחת האימהות מקריית שרת, "אם יעבירו את כיתה ד' מבית הספר "יחדיו", אני רוצה שיעבירו אותה איתם. פניתי כבר לעירייה כדי לקבל מענה לפני כמה חודשים ולא קיבלתי מענה בנושא. זה הרי כל החברים של הבת שלי. פתאום לנתק אותה מהם?".

מעיריית רעננה נמסר: "תלמידי שכונת נווה זמר ימשיכו ללמוד בשנת הלימודים הבאה בבית הספר יחדיו עד להשלמת בנייתו של בית הספר בשכונת נווה זמר וקבלת כל האישורים ממשרד החינוך לפתיחתו. בית הספר יפתח כבית ספר צומח לכיתות א'-ג'. לאור פניות הורים, נבחנת האפשרות שגם תלמידי כיתה ד' הלומדים בבית ספר יחדיו והמתגוררים בשכונת נווה זמר יעברו לבית הספר החדש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר