שירולם בתיכון אוסטרובסקי. קרדיט דוברות עיריית רעננה
שירולם בתיכון אוסטרובסקי. קרדיט דוברות עיריית רעננה

צפו: כ-1,000 תלמידים ומורים שרים ביחד בתיכון אוסטרובסקי שיר של אברהם טל

בתיכון "אוסטרובסקי" בחרו לחגוג את יום התלמיד ב"שירולם" - שירה קהילתית של כ-1,000 תלמידים, הורים ואנשי חינוך, וגם ראש העיר שרו יחד. צפו בביצוע

פורסם בתאריך: 22.1.19 14:40

כ-1,000 תלמידים, הורים, ואנשי צוות החינוך בתיכון "אוסטרובסקי", ואיתם ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, הפגינו אמש את היכולות הווקליות שלהם ב-"שירולם" – מיזם חברתי של שירה המונית. אירוע השירה ההמוני נבחר השנה במשותף על ידי הנהגת ההורים והנהלת בית הספר כדרך יצירתית לחגוג את יום התלמיד וסיום מחצית הלימודים הראשונה.

בבית הספר מספרים כי התלמידים התאמנו לאירוע במשך שבועות רבים, וכי בבסיס המיזם עומד הרעיון של מוזיקה ככלי מאחד ומלכד אנשים שמגיעים מתרבויות שונות מכל רחבי העולם, וכי הנושא מתחבר באופן טבעי להוויה של תיכון "אוסטרובסקי", הקולט תלמידים עולים חדשים מכ-22 מדינות בעולם.

השיר שנבחר למיזם הוא "מחוזקים לעולם" של אברהם טל, וכחלק מהאירוע הייתה אפילו קבוצת תלמידות שבחרו לשיר את השיר בליווי שפת הסימנים.

"המיזם נולד כרעיון לגיבוש חברתי שמטרתו הייתה לערב את כל תלמידי התיכון בחוויה עוצמתית מרגשת וסוחפת, וליצור רקמה אנושית אחת", מספרת ורד לוי, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אוסטרובסקי, "תלמידי התיכון לקחו חלק הן בבחירת השיר והן בחזרות ובהקלטות. כל הכבוד לתלמידי תיכון אוסטרובסקי על ההרתמות האנרגיות המטורפות וההנאה. משהו חדש וטוב קורה בתיכון"
בבית הספר אומרים כי בסיומו של האירוע ניכרה התרגשות רבה בקרב כל המשתתפים, אשר יצאו בהחלט מחוזקים ומלוכדים מהמיזם החווייתי.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר