נבחרת הרובוטיקה של אמי"ת חברה ומשפט. צילום: מורדיאן
נבחרת הרובוטיקה של אמי"ת חברה ומשפט. צילום: מורדיאן

האם תלמידי אמי"ת חברה ומשפט בדרך לייצר חמצן במאדים?

נבחרת הרובוטיקה של אמי"ת חברה ומשפט כפר בתיה העפילה לגמר תחרות הרובוטיקה הארצית, לאחר שהציגה את מחקרה: ייצור חמצן על ידי מיקרו-אורגניזם באופן שיאפשר מחייה על כוכב הלכת מאדים

פורסם בתאריך: 29.1.19 17:59

ביום חמישי האחרון, זכו נבחרת הרובוטיקה של אמי"ת חברה ומשפט כפר בתיה במקום הראשון בתחרות הרובוטיקה המחוזית שנערכה בהיכל ארנה בירושלים, בה התחרתה הנבחרת ב-45 נבחרות נוספות מהאזור.

התחרות התקיימה בסימן חקר החלל, ובמסגרתה חקרה הנבחרת הרעננית את אפשרות ייצור חמצן על ידי מיקרואורגניזם מסוג פיטו-פלנקטון באופן המותאם לתנאים על מאדים, שיאפשר לבני אדם חיים על הכוכב. כחלק מעבודת החקר שלהם, יזמו תלמידי הנבחרת מפגש עם ראש סוכנות החלל הישראלית אבי בלסברגר, ועם מומחים שונים בנושא חלל וכימיה.

כתוצאה מזכייה בתחרות המחוזית, הנבחרת העפילה לגמר תחרות הרובוטיקה הארצית של ה-FLL, שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים בחודש הבא. הזוכים בתחרות הארצית יזכו לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית.

את הנבחרת, המורכבת מתלמידי כתות ח'-ט', הובילו המנטור אנדראס מוסקוביץ' לצד בוגרי הנבחרת נהוראי מלמד ואורי גלעדי, תלמידי כתה י'.

ירון כרמי מנהל בית החינוך בירך על ההישג: "התחרות הינה אירוע שיא של חודשים בהם הנבחרת עבדה על גיבוש, שיתוף פעולה, בנייה טכנית ותכנות. חברי הנבחרת יוצאים נשכרים במגוון רחב של היבטים חברתיים ולימודיים , ואנו גאים בהם על התהליך כולו ועל הזכייה- ומאחלים להם המשך הצלחה". כרמי הוסיף והודה למנטורים על מסירותם ללא גבולות אשר לדבריו, הובילה את הנבחרת להצלחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר