תלמידי בית הספר היובל וכפר קאסם. צילום:משלחת בית הספר היובל
תלמידי בית הספר היובל וכפר קאסם. צילום:משלחת בית הספר היובל

תלמידי בית הספר "היובל" ביקרו בבית הספר בכפר קאסם

זאת במסגרת תכנית שנתית בה משתתפים שני בתי הספר, שמטרתה היא לעודד דו קיום ולהטמיעו במערכת החינוך. במסגרת התכנית לומדים בבתי הספר על התרבות, המנהגים ואת שפת האחר

פורסם בתאריך: 5.3.19 18:10

אתמול ביקרו תלמידי שכבה ה' מבית הספר "היובל" ברעננה בבית הספר "אלאזלי" בכפר קאסם, זאת במסגרת תכנית משותפת שנתית המעודד דו קיום בין שני בתי הספר. במהלך ביקורם, קיימו הילדים פעילויות משותפות, יצרו יחדיו מאכלים ויצירות אמנות בסימן השלום.

ביקור תלמידי בית הספר "היובל" בכפר קאסם הוא חלק מתכנית "לימוד משותף במשולש ובשרון", תכנית שמופעלת על ידי המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח). במסגרת התוכנית שכבת ב', ושכבת ה' בבית הספר משתתפות בפעילויות משותפות לתלמידים מהמגזר היהודי והערבי. במסגרת התכנית, לומדים בבית הספר "היובל" ובבית הספר "אלאזלי" בכפר קאסם את השפה, התרבות והמנהגים של האחר, כדי לעודד את קבלה ודו שיח בריא בין שני העמים.

תלמידי בית הספר היובל, נוכחו כי עמיתיהם מכפר קאסם, אוהבים בדיוק את אותם משחקים", אמר גולן בן צבי, יו"ר המשותף של הנהגת ההורים היישובית ויו"ר הנהגת ההורים של בית הספר "היובל", "ויש להם אותם תחביבים, וגם הם משחקים פורטנייט ומשחקי מחשב נוספים. האווירה הייתה טובה, והצדדים סיכמו כי הביקור היה טוב והשאיר טעם של עוד."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר