הדמייה של בית הספר בנווה זמר. צילום: ליואי דבוריינסקי אדריכלים בע"מ
הדמייה של בית הספר בנווה זמר. צילום: ליואי דבוריינסקי אדריכלים בע"מ

לבקשת ההורים: בית הספר בנווה זמר יקלוט גם את תלמידי כיתות ד'

בית הספר החדש שייפתח בתחילת 2020 היה מיועד תחילה לתלמידי א'-ג' בלבד. העירייה נענתה לבקשת ההורים וגם תלמידי כיתה ד' ילמדו בו

פורסם בתאריך: 17.3.19 17:52

עיריית רעננה הודיעה לאחרונה להורים בשכונת נווה זמר, כי ילדיהם שעולים לכיתה ד' בשנה הבאה, יוכלו ללמוד גם הם בבית הספר היסודי החדש שייפתח בשכונה, שהיה מיועד תחילה רק לכיתות א'-ג'.

כזכור, בחודש ינואר האחרון נחשף כאן ב"צומת השרון" כי יחול עיכוב בפתיחת בית הספר היסודי בשכונה במספר חודשים מתאריך היעד המקורי שלו. על פי העירייה, בית הספר צפוי להיפתח בתחילת שנת 2020 במקום בספטמבר 2019. מלבד הכעס על העיכוב, הורים רבים פנו לעירייה בבקשה לפתוח גם את שכבת ד' בבית הספר. העירייה, נענתה לבקשה.

"היינו בהרבה פגישות בעירייה", סיפרה אמא לילד בשכונה שעולה בשנה הבאה לכיתה ד', "אני שמחה שבסופו של דבר, בהתנהלות מול העירייה, נענו לבקשות שלנו לפתוח את שכבה ד' וששתי הבנות שלי ילמדו ביחד. חשוב מאוד שהילדים שלנו ילמדו יחד, אני שמחה שהעירייה נענתה".

"יש לציין כי בפגישות עם ראש עיריית רעננה חיים ברוידא וראש אגף החינוך נורית דנינו הייתה הקשבה ורצון לבוא לקראתנו", אומרת אמא נוספת, "אני מאוד שמחה זה יצא לפועל".

כיום ילדי שכונת נווה זמר לומדים בבית הספר "יחדיו" בשכונת קריית שרת. על פי המידע שנמסר להורים מטעם העירייה, בספטמבר הקרוב ייפתחו כיתות ד' בבית הספר "יחדיו", בהן ילמדו רק ילדי נווה זמר. בתחילת שנת 2020, אמצע שנת הלימודים תש"פ, יועברו הכיתות בשלמותן לבית הספר היסודי החדש בנווה זמר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר