תחרות הדיבייט הארצית. קרדיט: אנקורי
תחרות הדיבייט הארצית. קרדיט: אנקורי

זוכה תחרות הדיבייט הארצית באנגלית: אנקורי רעננה

בתחרות הארצית של רשת החינוך אנקורי, צוותי דיבייט מקמפוסים שונים התחרו באנגלית על סוגיות פוליטיות אקטואליות. בין השופטים הייתה גם חברת הכנסת שרן השכל, בוגרת תיכון אנקורי רעננה

פורסם בתאריך: 24.3.19 14:04

בשבוע שעבר זכה צוות הדיבייט של תיכון אנקורי רעננה בתחרות הדיבייט של רשת החינוך אנקורי. במסגרת התחרות, צוותי דיבייט משמונת הקמפוסים של הרשת, התחרו באנגלית על סוגיות פוליטיות אקטואליות שונות. בין הנושאים שעלו לדיון של בעד ונגד בתחרות: מצעדי גאווה בערים בעלות ציביון דתי, חינוך ציבורי, ותנועת MeToo..

ברשת החינוך מספרים כי במסגרת ההתלהמות בדיון הפוליטי בישראל תחרויות דיבייט יכולות לשמש כלי למידה משמעותי, וכי המטרה העיקרית שעמדה מאחורי הדיבייט היתה לאמן את הילדים בניהול שיח מודע, קשוב, אמפטי ומתפתח.

אל צוות השופטים בגמר, בו התמודדו הצוותים עם שאלת נישואי יהודים וערבים והשפעתם על צביונה של מדינת ישראל, הצטרפה חברת הכנסת שרן השכל, בוגרת קמפוס אנקורי רעננה ולשעבר אלופת הארץ בדיבייט באנגלית. ח"כ השכל סיפרה לילדים על חוויית הלמידה שלה באנקורי: " בית הספר אנקורי נתן לי הזדמנות נוספת, לא רק להיות מי שאני, אלא גם לזכות בצוות מורים שמאמין בי. אנקורי נתנו לי כלים להיות האדם שאני היום. יש לכם חלק גדול בהתבגרותי, בחינוך שלי. אני רוצה להגיד לילדים שנמצאים כאן: תאמינו בעצמכם, אתם יכולים לעשות הכל, ומניסיון, הכלים שאתם מקבלים היום ייתנו לכם הזדמנות טובה יותר לעתיד".

מנכ"לית רשת החינוך אנקורי, אסנת הבר קוטון, בירכה על האירוע: "ארוע הדיבייט הוכיח שיש יותר מדרך אחת להתמודד עם סוגיות פוליטיות במערכת החינוך. חשוב לנו לחזק ילדים ולא פולטיקאים. הדיונים שערכנו היום נתנו מקום לשאלות פוליטיות מורכבות, ולהעמקת תרבות השיח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר