בית הספר היובל
בית הספר היובל

בגלל החג: מנהלת בית הספר ביקשה מההורים להתנדב לנקות את בית הספר

בעקבות חג "עיד אל פיטר", עובדי הניקיון בבית הספר היובל לא הגיעו היום לעבודה. ההורים התגייסו לצד התלמידים לעבודות ניקיון בבית הספר. המנהלת, מיכל כרמלי, הייתה מרוצה מההיענות ומהתגובות ואמרה: "כשיש קושי, צריך לבקש עזרה ויהיו אנשים טובים שיתגייסו"

פורסם בתאריך: 5.6.19 13:05

מיכל כרמלי, מנהלת בית הספר היסודי "היובל", פנתה השבוע להורי התלמידים בקריאה להתנדב לעבודות הניקיון השירותים בבית הספר, ולהחליף את עובדי הניקיון שיצאו היום לחופש בשל חג סיום צום הרמדאן – חג ה-"עיד אל פיטר".

"הורים יקרים, אני מבקשת ליידע אתכם כי קיבלתי עדכון מהעירייה שביום רביעי הקרוב (היום), לא יגיעו עובדי הניקיון לעבודתם, וייתכנו שיבושים בהגעה גם ביום חמישי", כתבה המנהלת מיכל כרמלי במכתב להורים, "ביקשתי מצוות המורים לדאוג לניקיון הכיתות יחד עם התלמידים, לטיטוא ופחי זבל. אשמח אם תהיה התנדבות של מס' הורים שיסייעו לנו בניקיון השירותים עבור הילדים. זו הזדמנות להראות מודלינג ללילדים על התגייסות ותרומה קהילתית למקום המהווה בית שני. להערכתי אנו זקוקים לחמישה הורים שיגיעו לעשר דק אחרי ההפסקה הגדולה ועוד חמישה שיגיעו בסוף יום הלימודים. יש לנו קרוב ל-800 הורים".

הפנייה של כרמלי זכתה להיענות חיובית מצד ההורים, שאחדים מהם הגיעו היום ולצד התלמידים והמורים, השתתפו בעבודות הניקיון בבית הספר.

"היוזמה מבורכת, באמת כל הכבוד", אמרה עינב לוי, הורה בבית הספר היובל, "זה הילדים שלנו, כל הכבוד למנהלת שלא נתנה לבית הספר להישאר מלוכלך, יש מנהלות שאומרות יום אחד, מה כבר יקרה? אבל מיכל התעקשה שבית הספר יישאר נקי גם כאשר העובדים בחופש. לדעתי היוזמה מבורכת מאוד".

"בית הספר היובל הירוק ברעננה, הוא מעבר לבית ספר שנועד רק ללמד את הילדים חשבון ועברית, אלא הוא מוסד קהילתי שמאגד בתוכו את ההורים, התלמידים והמורים", אמר גולן בן צבי, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר היובל, "כולנו מתנהלים ביחסי קהילה במשותף. היוזמת לכך, זו המנהלת מיכל כרמלי, שנתנה דגש עוד בתחילת כהונתה בבית הספר על בניית הקהילה – והנה, היום קוטפים את הפירות".

"השיעור שאני למדתי בסיפור הזה, זה שרק צריך רק לבקש", סיכמה מיכל כרמלי, "כשיש קושי, צריך לבקש עזרה ויהיו אנשים טובים שיתגייסו. גם אלה שכתבו לי 'כל הכבוד על היוזמה' והרימו לי טלפון ואמרו לי שהם לא יכולים להגיע מסיבה כזו או אחרת, אלה אנשים שמבינים שבסופו של דבר אנחנו עושים את זה בשביל הילדים שלהם. זה בעיניי עוד צעד בהפיכת בית הספר לבית ספר קהילתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונאל

    שאלת תם: האם ביקשו גם מהתלמידים להתנדב? ואם כן האם התנדבו לעבודות הניקיון?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר