זמרת האופרה שירלי הוד בגן עגור
זמרת האופרה שירלי הוד בגן עגור

400 אלף שקלים: הצגות, קרנבל ואופרה בגני היול"א ברעננה בקיץ

הנהגת הורי הגנים השקיעה מעל 400 אלף שקלים מכספי החזר ממשרד החינוך בפעילויות שונות ל-73 גני היול"א בעיר, שיתקיימו במהלך החופש הגדול. אז מה מחכה הקיץ לילדי היול"א?

פורסם בתאריך: 10.7.19 10:39

קיץ של אטרקציות: הנהגת הורי הגנים ברעננה, השקיעה מעל 400 אלף שקלים בפעילויות, הצגות ומופעים, שיתקיימו ב-73 גני היול"א (יום לימודים ארוך) ברחבי העיר במהלך החודש הקרוב. על פי תכנית הלימודים של גני היול"א, הלימודים יימשכו עד ה-8 באוגוסט ללא תשלום נוסף.

מאות אלפי השקלים שהושקעו בפעילויות, הגיעו לדברי ההנהגה, מהחזרים כספיים שהתקבלו על ידי משרד החינוך. ההחזרים התקבלו בשל התשלום הכפול של הורי היול"א, שלמעשה שילמו גם על תכנית "ניצנים" (תכנית הצהרונים של משרד החינוך) ועל "בית הספר של החגים" (תכנית ימי לימודים נוספים במהלך החופשות), למרות שתכנית הלימודים של גני היול"א כבר כוללת לימודים אחר הצהריים ובמהלך החופשות. ההחלטה להשקיע את ההחזרים הכספיים בילדים במקום להחזירם להורים, התקבלה לדברי הנהגת הורי הגנים לפני כשנתיים.

בין הפעילויות שנבחרו לילדי גני היול"א: הצגות של תיאטרון השעה הישראלי כמו "פינוקיו", "בגדי המלך החדשים" ו-"האריה והעכבר", ההצגה המוזיקלית האינטראקטיבית "מוסיקטי", "פיסטוקי" – פעילות דמיון מודרך, המופע של דוקטור מולקולה, קרנבל הקיץ של מרמלד, מופע הבועות של ד"ר באבלינג ואופרה לגיל הרך של הזמרת שירלי הוד.

"פיסטוקי" - פעילות דמיון מודרך

"פיסטוקי" – פעילות דמיון מודרך

"בגנים ברעננה אנחנו עושים מופעים שנקראים 'אופרה מהאגדות'", מספרת זמרת האופרה שירלי הוד, שמופיעה בעשרות גני היול"א בעיר, "בסיפורים מוכרים כמו 'סינדרלה' ו-'עמי ותמי', אנחנו נחשפים לעולם הזה דרך סיפורים שהילדים כבר מכירים, ואנחנו פוגשים את הדמויות האלה כשהן שרות אופרה. זה מופע כמובן מאוד אינטראקטיבי ובשיתוף הילדים, ותפקידו הוא לפתוח לילדים חלון לאופרה, תחום שהם פחות נחשפים אליו".

ראש העיר, חיים ברוידא, בביקור בעת פעילות הקיץ בגנים

ראש העיר, חיים ברוידא, בביקור בעת פעילות הקיץ בגנים

"לקראת הקיץ בחנו הנהגת הורי הגנים ומחלקת גנים עשרות פעילויות ממגוון תחומים כדי לשדרג את קייטנות הקיץ ולהעשיר את קייטנות היול"א שנערכות בגני העיר. בסופו של דבר נבחרו כ-10 פעילויות מותאמות גיל וגן שיתקיימו בכל גני העיר וביניהן הצגות, פעילות מוזיקה, בועות סבון ועוד פעילויות העשרה במגוון תחומים. באחד מהימים אף התארח בגנים ראש העיר, מר חיים ברוידא, וחווה עם הילדים את אחת הפעילות "אופרה מהאגדות", תוכנית מדהימה בה הילדים נחשפו לאופרה. קייטנות עירוניות ועשירות במסגרת עירונית הנן ייחודיות לרעננה וגניה. שיתוף פעולה זה בין הנהגת הורי הגנים למחלקת גנים, הוליד קיץ עשיר מלא וכיפי, והתגובות של הילדים, הגננות וההורים מגיעות אלינו כל הזמן ומשבחות את האיכות והמגוון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר