קובי סדינוף. צילום: סידנוף
קובי סדינוף. צילום: סידנוף

גאווה מקומית: קובי סדינוף מרעננה העפיל לעתודת נבחרת הפיזיקה של ישראל

סדינוף, תלמיד כיתה י' בבית הספר אמי"ת מדעי, עבר במהלך השנה את מיונים רבים על ידי משרד החינוך והעפיל לנבחרת. בשל כך, הוא צפוי להשתתף באולימפיאדת הפיזיקה ולייצג את ישראל בעוד שנתיים

פורסם בתאריך: 7.8.19 11:21

אלוף הפיזיקה של רעננה: קובי סדינוף, תלמיד כיתה י' בבית הספר אמי"ת מדעי כפר בתיה, העפיל לאחרונה לעתודת נבחרת הפיזיקה של ישראל, אשר תתחרה באולימפיאדת הפיזיקה העולמית בשנת הלימודים תשפ"א (2020-2021).

סדינוף נבחר על ידי משרד החינוך, לאחר שעבר במהלך השנה את כל שלבי המיונים ומחנות האימונים ומבין 400 מתמודדים העפיל לנבחרת בת 29 מצטייני פיזיקה, תלמידי כתות י' מכל רחבי הארץ.

את קובי ליוו במהלך השלבים השונים של המיונים לנבחרת, רכז הפיזיקה של בית החינוך הרב אמיר פרלמן , לצד מומחי קהילת הפיזיקה של רשת אמי"ת, בהובלת ראש תחום לימודי הפיזיקה ברשת ד"ר רחלה תורג'מן. "מדובר בהישג חסר תקדים, בו נעשה מהלך רשתי לאיתור וטיפוח מצטייני הרשת שהצליחו ב-100% במבחני המיון והאיתור הארציים", אומרת ד"ר תורג'מן, "תודה רבה להנהלת הרשת ולאלכס ויינברג, מאמן הנבחרות הצעירות של פיזיקה ברשת אמי"ת. נאחל בהצלחה רבה לקובי בהמשך האימונים".

נבחרת הפיזיקה. צילום יואב מרחב

מוריו של קובי מספרים על תלמיד מוכשר, הבולט לא רק ביכולותיו הלימודיות אלא גם בכישורים חברתיים מפותחים, יכולות ספורטיביות וחיבור משמעותי לערכי התורה והאמונה.

הרב שגיא רוזנבאום , מנהל אמי"ת מדעי, בירך גם הוא על ההישג : "קובי מהווה דוגמא נהדרת לשילוב המוצלח בין יכולות לימודיות להנהגה חברתית וערכית. אנו גאים בו על השקעת המאמצים שהובילו לבחירתו לנבחרת ישראל בפיזיקה, ובטוחים כי נכונה לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המדעית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר