צילום אילוסטרציה. רינת אברג'יל כיתה ריקה
צילום אילוסטרציה. רינת אברג'יל כיתה ריקה

בית הספר הראשון בשרון לילדים על הספקטרום האוטיסטי ייפתח ברעננה

בית הספר היסודי יפעל תחילה בבניין משופץ ברחוב אחוזה, ובהמשך צפוי לעבור למבנה חדש שיוקם בשכונת נווה זמר

פורסם בתאריך: 14.8.19 18:03

בשורה להורי ילדי החינוך המיוחד: עיריית רעננה הודיעה השבוע, כי בהתאם להבטחתו של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, שהכריז לפני ארבעה חודשים על הקמת בית ספר יסודי לחינוך מיוחד ברעננה, בית ספר שכזה אכן אושר על ידי משרד החינוך, וייפתח כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה כבית הספר לילדים המצוים על הספקטרום האוטיסטי ולחינוך מיוחד הראשון מסוגו באזור השרון.

המוסד החינוכי, שייפתח תחילה במבנה זמני משופץ ברחוב אחוזה 80 תחת השם הזמני "אתגר" ובהמשך יעבור למבנה קבע חדש שיוקם בשכונת נווה זמר, יתפקד כבית ספר צומח, בו ילמדו בשלב הראשון שלוש כיתות דו גילאיות, ובהמשך תורחב פעילותו.

לבית הספר זכאים להירשם תלמידים עם בעיות תקשורת שקיבלו זכאות להרשמה על ידי ועדות ההשמה העירוניות. בעירייה מספרים כי בית הספר עתיד להעניק לתלמידיו מענה אופטימאלי לצרכיהם הרגשיים והפדגוגיים, בהתאמות פיזיות ובתהליך החינוכי ודרכי ההוראה, ויכלול חדרי טיפולים וכיתות מרווחות, מותאמות ונגישות.

נזכיר כי בעבר התריעה עמותת אלו"ט (האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים) על מחסור חמור במוסדות לחינוך מיוחד באזור המרכז כולו, בין היתר ברעננה הוד השרון, והרצליה. בעמותה, בירכו על היוזמה. "אנו מברכים על החלטתו של ראש עיריית רעננה לפתוח בית ספר לחינוך מיוחד בעיר", אמרו בעמותה, "אשר ייתן מענה לילדים על הרצף האוטיסטי ובני משפחותיהם, זאת לאחר חודשים ארוכים בהם נאבקו הורים לילדים על הרצף יחד עם אלו"ט לפתיחת בית הספר. אנו מודים לראש העיר שהפגין רגישות ואוזן קשבת לכל אורך הדרך ומקווים כי ראשי ערים נוספים ילכו בעקבותיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר